اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت 581 شبکه توزیع کالا در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: به منظور کنترل و تنظیم بازار 581 شبکه توزیع کالا در آذربایجان‌غربی فعالیت می‌کند.

فعالیت 581 شبکه توزیع کالا در آذربایجان‌غربی

جعفر صادق اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اجرای طرح ویژه نظارتی، افزایش کنترل‌ها، شناسایی انبارها و رصد روند قیمت کالاها و خدمات در استان مورد توجه جدی قرار دارد.

وی با اشاره به تأثیر هدفمندسازی یارانه‌ها در افزایش قیمت کالا و خدمات، تصریح کرد: با اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها شاهد افزایش 3 تا 6 درصدی قیمت‌ها هستیم.

این مسئول با اشاره به بالا رفتن قیمت برخی از کالاها به صورت غیرواقعی، افزود: این افزایش قیمت‌ها ناشی از عوامل بیرونی و غیریارانه‌ای است.

اسکندری با بیان اینکه در این زمینه آنالیز و تحلیل‌های لازم به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: در ابتدای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها حداکثر تأثیر اجرای این قانون در افزایش قیمت‌ها 6 درصد بود.

وی با اشاره به اینکه بحث گرانی و تورم در کمیسیون تنظیم بازار استان رصد می‌شود، اعلام کرد: اتفاقات متعددی در سطح بازار سبب شده تا قیمت‌ها این چنین افزایش یابد.

این مسئول با اشاره به افزایش نرخ ارز، گفت: افزایش نرخ ارز تأثیر زیادی در قیمت تمام شده دارد و از سوی دیگر حمل و نقل بین‌المللی و بیمه نیز در این زمینه تأثیرگذار بود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول