اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد:

کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت ضروری است

خبرگزاری فارس: بخشدار سعدآباد گفت: کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت ضروری است.

کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد غلامرضا وفایی در نشست مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر در سعدآباد اظهار داشت: تربیت دانش‌آموزان از تعلیم مهم‌تر است و باید دانش‌آموزان با آموزه‌های اخلاق اسلامی آشنا شوند.

وی افزود: برگزاری اردوهای طرح هجرت و اردوهای جهادی در آموزش و پرورش تاثیر زیادی بر توانمندسازی دانش‌آموزان داشته و آنها را برای آینده کشور آماده می‌کند.

بخشدار سعدآباد خاطر نشان کرد: اجرای دقیق و مناسب طرح هجرت ارزش زیادی دارد و موجب عمران و آبادانی مدارس و مساجد می‌شود و هزینه بسیار کمی نیز دارد که انتظار داریم این اردوها تقویت شوند.

وفایی تصریح کرد: باید برای اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شود و باید کاری کنیم که محتوای برنامه‌های اوقات فراغت بیشتر شود تا دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی بهره لازم را از این اردوها ببرند.

وی یادآور شد: در برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان همه دستگاه‌ها باید با جان و دل عمل کنند و باید از موازی‌کاری‌ها جلوگیری کنیم تا نتیجه مطلوب داشته باشد.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد نیز در ارتباط با فعالیت طرح هجرت مطالبی بیان کرد و با اشاره به همزمان شدن اجرای طرح با ماه مبارک رمضان خواستار برنامه‌ریزی صحیح برای اجرای این طرح شد.

محمد امیری‌زاده افزود: طرح هجرت در واقع تمرین سازندگی و آبادانی است و دانش‌آموزان باید از دوران جوانی با این مسایل آشنا شوند تا در جامعه تاثیرگذار باشند.

علی حسن‌زاده فرمانده بسیج دانش‌آموزی سعدآباد نیز در ارتباط با طرح هجرت و نتایج مثبت اجرای این طرح نکاتی را برشمرد و خواستار اجرای هر چه بهتر این طرح با استفاده از استادکاران ماهر و حرفه‌ای شد.

محمد علی‌پور مدیر کانون بسیج فرهنگیان منطقه سعدآباد نیز به بیان عملکرد کانون بسیج فرهنگیان در سال گذشته پرداخت و برنامه‌های سال جدید را اعلام کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول