اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان:

غنی‏سازی اوقات فراغت نسل جوان یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان گفت: باید با غنی‏سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روحیه خودباوری، ایثار و نشاط را در خانواده‏ها تقویت کنیم.

غنی‏سازی اوقات فراغت نسل جوان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان سمنان، غنی‏سازی اوقات فراغت را زمینه‏ساز تربیت غیر رسمی نوجوانان و جوانان دانست.

وی تصریح کرد: باید به گونه‏ای برنامه‏ریزی کرد تا بتوان انگیزه‏های لازم برای حضور دانش‏آموزان در کلاس‏ها را به وجود آورد و با فراهم کردن محیطی امن برای بچه‏ها، والدین با اطمینان خاطر بیش‌تری فرزندان خود را برای شرکت در کلاس‏ها بر مبنای علایق و سلیقه‏هایشان ترغیب و تشویق کنند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان بر حفظ و پرورش سرمایه‏ها به خصوص سرمایه انسانی تأکید کرد و افزود: در این خصوص، باید روحیه خودباوری، ایثار و نشاط را در جوانان تقویت کنیم.

همتیان از عملکرد ناموفق برنامه‏ریزی اوقات فراغت برای جوانان در سنوات گذشته انتقاد کرد و از اعضای جلسه خواست تا در این خصوص آسیب‏شناسی و بازنگری دقیقی شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: امسال باید مطابق با نیازهای نوجوانان و جوانان برنامه‏ریزی جامعی انجام شود.

همتیان از دستگاه‏های عضو خواست تا مکان‏های تفریحی را با کم‏ترین هزینه و در نزدیک‏ترین محل‏ها مانند مساجد یا پایگاه‏های بسیج ایجاد کنند تا همه خانواده‏ها بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان به دستگاه‏های اجرایی هم توصیه کرد تا نسبت به حذف موازی‏کاری در این خصوص اقدام کنند و برنامه‏های ورزشی، فرهنگی و دینی را محور اصلی برنامه‏ریزی خود قرار دهند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول