اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی مطرح کرد

بسیح سازندگی کاربردی‌ترین طرح برای غنی‌سازی اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: بسیج سازندگی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین طرح‌هایی است که در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تاکنون اجرا شده است.

بسیح سازندگی کاربردی‌ترین طرح برای غنی‌سازی اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در مراسم افتتاح مسجد امام محله برکت روستای بحیری شهرستان دشتی اظهار داشت: مسجد مرکز اجتماع سیاسی، مرکز سیاست و فعالیت‌های دینی و سیاسی است.

فرمانده سپاه دشتی افزود: باید اجتماعات در مساجد و محافل مذهبی هر چه بیشتر و باشکوه‌تر برپا شود زیرا مسجد جایگاه وحدت و اتحاد و همدلی است و آغاز حرکت انقلاب اسلامی ما از مسجد بود.

وی با بیان اینکه ارزش مسجد به قدری بالاست که حضرت علی (ع) چند مسجد ساخت یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام (ص) به اباذر فرمودند یا اباذر تا وقتی که در مسجد نشسته‌ای خداوند در هر نفس کشیدن یک درجه بهشت به تو عطا می‌کند و ملائکه بر تو درود می‌فرستد و با هر نفسی که می‌کشی دو حسنه برای تو نوشته می‌شود.

کاظمی یکی از برنامه‌های بسیج در جامعه را سازندگی عنوان کرد و یادآور شد: طرح بسیج سازندگی که بنا به تدبیر حضرت امام خامنه‌ای در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 79 آغاز شد یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین طرح‌هایی است که در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان تاکنون اجرا شده است.

وی گفت: بسیج بزرگ‌ترین نهاد مردمی در دنیا است که در هیچ کشوری چنین نهادی وجود ندارد.

کاظمی اضافه کرد: بعد از هشت سال دفاع مقدس رویکرد بسیج از فضای امنیتی و دفاعی که نیاز زمان جنگ بود به یک فضای فرهنگی تخصصی تبدیل شد.

وی ادامه داد:  بسیج سازندگی در سال 79 مدل جدید خدمت‌رسانی ارائه کرد و با تشکیل اقشار متخصص مانند بسیج پزشکی، مهندسی، اساتید، هنرمندان و سایر اقشار فرهنگی را برای کشور فراهم کند.

فرمانده سپاه دشتی گفت: خدمت در مناطق محروم، مرمت و بهسازی مدارس، خدمات بهداشت و درمان، آموزش علمی، خدمات کشاورزی، آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای، عمرانی، آبادانی روستایی، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی و جوانگرایی یکی از اصول راهبردی بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول