اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیکر 96 شهید گلگون‌کفن وارد خاک کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پیکر 96 شهید گلگون‌کفن وارد خاک کشور می‌شود.

پیکر 96 شهید گلگون‌کفن وارد خاک کشور می‌شود

عبدالمجید عقیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های گرامیداشت متعددی در این خصوص در دستور کار نهادها و سازمان‌های مختلف شهرستان خرمشهر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اعزام پیکر 96 شهید کشورمان از خاک عراق به ایران افزود: فردا همزمان با سوم خرداد پیکر گلگون ‌کفن این شهدای کشور از خاک مرز همسایه عراق به ایران وارد می‌شود.

عقیلی تصریح کرد: پیکر این بزرگواران ساعت 7:30 صبح فردا از فلکه مقاومت به سوی مسجد جامع تشییع شده و مراسم اصلی در مسجد با سخنرانی مسئولان شهری و استانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از آن مراسم به صورت رهگذری در شهرهای اهواز، اندیمشک، خرم‌آباد، اراک، دزفول و ... تا مسیر تهران ادامه پیدا کرده و همزمان با سالروز رحلت امام راحل در مرقد این بزرگمرد انقلابی تشییع می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان خاطر‌نشان کرد: برخی مسئولان رده بالای کشور در مراسم فردا حضور پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و در راستای تبیین ارزش‌های آن‌ها در بین نسل جوان حاضر کوشید.

عقیلی اضافه کرد: شهدای تفحص شده بیشتر در عملیات‌های فاو و مجنون به شهادت رسیدند و جان خود را برای آرمان‌های امام راحل، نظام و انقلاب فدا کردند.

وی در پایان گفت: برنامه باشکوه و گسترده‌ای برای تشییع پیکر شهدای تفحص شده در سوم خرداد تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول