اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادی خرمشهر انجام می‌شود

برگزاری یادواره 450 شهید شهرستان قدس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس از برگزاری اولین یادواره 450 شهید این شهرستان همزمان با سوم خرداد خبر داد.

برگزاری یادواره 450 شهید شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار داشت: به منظور پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای این شهرستان یادواره 450 شهید این شهرستان همزمان با سالروز آزادی خرمشهر برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری مراسم‌های بزرگداشت سوم خرداد و بیان خاطرات آن روزها می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر باشد و نسل امروز را با آن خاطرات مأنوس سازد.

جهانبخشی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که دور شدن از آن دوران ما را از آرمان‌ها و اهداف رزمندگان دور سازد بلکه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و بیان خاطرات آن دوران و برگزاری نشست‌های تخصصی باید نسل امروز را با آن ایام بیشتر آشنا کرده و آنان را ترغیب و تشویق به حفظ آرمان‌های رزمندگان کنیم.

وی افزود: دشمن همیشه برای اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس را در بین نسل امروز کمرنگ جلوه دهد در تلاش است و با تبلیغات منفی در نظر دارد تا نوجوانان و جوانان امروز را نسبت به دوران هشت سال دفاع مقدس بدبین کند.

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: اما ایران اسلامی با داشتن جوانانی پویا، مستعد و خلاق هرگز به خواسته دشمنان آری نگفته و دشمن را به شسکت وامی‌دارد.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری یادواره شهدای این شهرستان اشاره کرد و گفت: این یادواره با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، روز جمعه پنجم خرداد ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر قدس برگزار خواهد شد.

 

برگزاری صبحگاه مشترک همزمان با سوم خرداد

فرماندار شهرستان قدس در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده در سالروز آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، همزمان با سوم خرداد از برنامه‌های تدارک دیده شده در این روز است.

جهانبخشی دیدار از خانواده شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و نواختن زنگ ایثار در مدارس را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

انتهای پیام/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول