اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد

طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی ترمینال فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد تصویب شد

خبرگزاری فارس: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی ترمینال بین‌المللی پروازهای خارجی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد تصویب شد.

طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی ترمینال فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد، نظریه شماره 483 کمیسیون امور حمل و نقل و ترافیک و نظریه شماره 19 کمیسیون برنامه بودجه و امور اداری در ارتباط با لایحه شماره 7878/21 در زمینه نوسازی و تامین خودروی برتر برای خط ویژه فرودگاه بین‌المللی پروازهای خارجی شهید هاشمی‌نژاد مورد بررسی و مشورت قرار گرفت و با تغییرات جزئی در اصلاح بعضی کلمات آن با رای 11 عضو شورای اسلامی شهر مشهد که در این جلسه حضور داشتند به تصویب رسید.

این لایحه با موضوع نوسازی و تامین خودروی برتر برای خط ویژه فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد مطرح و در ارتباط با تعداد 234 تاکسی سمند با میانگین عمر پنج سال و 29 تویوتا کرولا با عمر 17 سال در خط پروازهای داخلی و 36 دستگاه سمند و یک دستگاه تویوتا کرولا در خط پروازهای خارجی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مشغول به ارائه خدمات هستند، عنوان شد.

هوشنگ خندان‌دل، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این جلسه اظهار کرد: با توجه به جایگاه شهر مقدس مشهد به عنوان یکی از کلان شهرهای مذهبی دنیا و حضور سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر از اقصی نقاط کشور و جهان نوسازی و به‌سازی خودروهای خطوط فرودگاه متناسب با شأن و جایگاه پایتخت معنوی جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین نیاز و توقع زائران داخلی و خارجی این شهر ضروری و اجتناب ‌ناپذیر است.

وی افزود: از این‌رو شهرداری مشهد در نظر دارد از طریق عقد قرارداد با شرکت نسیم دوستی ایرانیان نسبت به نوسازی خودروهای خطوط پروازهای داخلی و خارجی اقدام کند.

در حاشیه تصویب این لایحه جواد داوودآبادی عضو شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان مخالف این طرح به ایراد سخنانی پرداخت و افزود: با تصویب این لایحه اکثر تاکسی‌رانان خط ویژه فرودگاه که سال‌ها در این مکان اشتغال و از حق آب و گل برخوردارند بیکار می‌شوند.

وی که یکی از مخالفان جدی این طرح بود، افزود: تصویت این طرح باید با شرایط خاصی صورت گیرد تا شرکت مورد نظر متعهد شود تاکسی‌رانان قدیمی را اخراج یا از کار بیکار نکند.

در ادامه این جلسه کمال سروی‌ها، عضو موافق لایحه مذکور افزود: هیچ نگرانی در مورد بیکاری تاکسی‌رانان نیست بلکه این لایحه سبب می‌شود که در قالب شرکت‌های سرمایه‌گذاری نظارتی بر زد و بندهای قرارمدارها و سرقفلی‌های تعیین شده بین تاکسی‌رانان خطوط ویژه فرودگاه به شکل مدیریتی صحیح صورت گیرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول