اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیشابور

یادواره سردار شهید نایب برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره سردار شهید علی‌اصغر نایب‌درودی در محل مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) شهر درود از توابع شهرستان نیشابور برگزار شد.

یادواره سردار شهید نایب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شهر درود و شرکت مسئولان بخش زبرخان نیشابور و سایر اقشار برگزار شد، سالگرد عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر و یاد شهدای این عملیات گرامی ‌داشته شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مهاجرانی امام جمعه شهر درود پیرامون جایگاه شهید نزد خداوند و مردم و نقش آنان در هدایت جامعه سخنرانی کرد، شهید علی‌اصغر نایب از فرماندهان شجاع و غیور هشت سال دفاع مقدس و مسئول حفاظت لشگر پنج نصر بوده که در روز سیزدهم تیرماه 65 در عملیات کربلای یک در جبهه مهران به شهادت رسید.

هم‌چنین هم‌زمان با هفته مقاومت و پیروزی رئیس بنیاد نیشابور به اتفاق بخشدار زبرخان و مسئول جهاد کشاورزی و رئیس شورای اسلامی بخش زبرخان و مسئولان نیروی مقاومت بسیج در راستای اجرای طرح سپاس به دیدار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر روستای بزرگ اسحاق‌آباد رفتند.

این روستا در دوران هشت سال دفاع مقدس 35 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول