اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خانواده شهدا

دو کتاب زندگی سردار شهید محمود شهبازی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: در جمع بسیجیان، رزمندگان و خانواده شهدا از دو کتاب درباره زندگی سردار شهید محمود شهبازی رونمایی شد.

دو کتاب زندگی سردار شهید محمود شهبازی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید مهندس محمود شهبازی که با حضور جمعی از مسئولان و هم‌رزمان شهید، خانواده شهدا و مردم شهید پرور برگزار شد، کتاب‌های "اولین فاتح" نوشته سعید معتمدی و پای درس استاد از "مریم یزدی‌نژاد" که به همت انتشارات دارخوین به چاپ رسیده برای نخستین بار رونمایی شد.

پیش از این پنج کتاب دیگر به نام‌های مهتاب خین، مهاجر، بی‌نشان، راز نگین سرخ و سوم خردادی‌ها درباره این سردار بزرگ دفاع مقدس به چاپ رسیده بود.

گزارش فارس حاکی است هم‌زمان با این رونمایی، سایت شهید محمود شهبازی افتتاح شد و از خانواده سرداران دفاع مقدس شهید احمد کاظمی، حسین خرازی، حسین قجه‌ای و محمود شهبازی تقدیر شد.

به گزارش فارس سردار شهید محمود شهبازی که پس از انقلاب در مقابله با اشرار، منافقین و تسخیر لانه جاسوسی نقش بسزایی ایفا کرد، فرمانده سپاه پاسداران همدان و قائم‌مقام لشگر 27 محمد رسول‌الله(ص) بود.

این سردار شهید 24 ساله در روز دوم خردادماه سال 1361 در طی عملیات بیت‌المقدس و در آستانه فتح خرمشهر جواز وصال معشوق را از ملائکه آسمانی دریافت و به جمع شهدا پیوست.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول