اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

فعالیت 19 هزار ورزشکار سازمان یافته در ابهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: در سال گذشته 19 هزار نفر ابهری به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت داشتند.

فعالیت 19 هزار ورزشکار سازمان یافته در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عباس اعلائی‌ مقدم صبح امروز در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت این شهرستان با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت فقط مختص فصل تابستان نیست، اظهار داشت: ما در طول سال برنامه‌هایی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان داریم.

وی افزود: برنامه‌های تدوین شده ما با 90 هیئت ورزشی شهرستان ابهر در قالب جشن‌ها، اعیاد، مسابقه‌ها، ماه رمضان و فصل تابستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر افزود: بهره‌مندی از روحانیون در کلاس‌ها، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، برنامه نماز برای ورزشکاران و برگزاری نشست‌های سیاسی و فرهنگی برای ورزشکاران از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت محسوب می‌شود.

وی به فعالیت هیئت‌های ورزشی شهرستان ابهر در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 19 هزار نفر به فعالیت‌های ورزشی مشغول بودند که تعداد 11 هزار و 647 نفر از این آمار مختص شهر ابهر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: برنامه فرهنگسرای ارشاد در قالب هشت انجمن مدون شده است.

مجید مرادی افزود: جلسه‌های مقدماتی این امر برگزار شده و از هفته آینده ثبت نام برای رشته‌های فرهنگسرا آغاز می‌شود که پیش‌بینی ما حضور 600 نفر برای ترم تابستان فرهنگسرا در دو شیفت صبح و بعد از ظهر است.

وی تصریح کرد: در بخش کانون‌های مساجد نیز برخی برنامه‌های مقدماتی فراهم شده و برنامه‌های قطعی و جزئیات برنامه‌ها اعلام می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این اداره آمادگی خود را برای همکاری با همه دستگاه‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعلام می‌کند، گفت: از دستگاه‌های دیگر نیز خواهانیم که در بهتر اجرا شدن برنامه‌های این اداره از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول