اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت

596 ورزشکار قهرمان گیلان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 596 نفر از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش گیلان در رشت تجلیل شدند.

596 ورزشکار قهرمان گیلان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تجلیل از 596 نفر ورزشکار و قهرمانان مدال‌آور استان عصر امروز در سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) رشت برگزار شد.

استاندار گیلان در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان ورزشکاران را سرمایه ارزشی و ورزشی استان نامید و اظهار کرد: قهرمانان ورزشکار استان با الگوگیری از قهرمانان سرزمین کربلا و هشت هزار شهید گیلان دلاوری‌های زیادی در میادین مختلف ورزشی آفریدند.

مهدی سعادتی، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سیروس قایقران و محمد نامجو قهرمان وزنه‌بردار جهان ابرازکرد: قهرمانان ورزشی استان با تلاش خود توانستند نام گیلان را پرآوازه کنند.

وی با بیان اینکه گیلان مهد ورزشکاران و قهرمانان است، ابراز کرد: ورزشکاران و قهرمانان نامداری مانند مرحوم قایقران و نامجو از افتخارات ورزش این استان هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز در مراسم مذکور برگزاری تجلیل از قهرمانان ورزشی استان را به منظور پاسداشت زنده یاد محمد نامجو و سیروس قایقران ذکر کرد و اظهار داشت: امروز 596 ورزشکار قهرمان گیلان تجلیل شدند.

محمد بابایی، با بیان اینکه این قهرمانان سال گذشته مدال‌های رنگارنگ را کسب کردند، افزود: ورزشکاران استان در رقابت‌های جهانی ، آسیایی و بین‌المللی خوش درخشیدند و نفرات برتر پیکارهای ورزشی قهرمانی کشور و مربیان گیلانی تیم‌های ملی نیز از جمله تجلیل شوندگان هستند.

وی، اذعان کرد: تمام این قهرمانی‌ها با تاسی از وجود گهربار مولای متقیان به دست آمده و هیچ قهرمانی را بدون پهلوانی نداریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول