اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه:

حجاب بانوان ورزشکار، نمایش شعور اسلامی به جهانیان است

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه گفت: بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب خود در میادین ورزشی، شعور اسلامی خود را در معرض دید جهانیان می‌گذارند.

حجاب بانوان ورزشکار، نمایش شعور اسلامی به جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نرگس یوسفی در جشنواره فرهنگی، ورزشی دختران فاطمی که با حضور جمع کثیری از دختران و بانوان کرمانشاهی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در دوران عمر کوتاه خود حق‌پرستی و مبارزه با ظلم را به نمایش گذاشت.

یوسفی افزود: همچنین این زن بزرگ جهان اسلام به عنوان یک مادر نمونه، دختری چون حضرت زینب(س) و پسرانی هم‌چون امام حسن و حسین(ع) را تربیت کرد و به جامعه تحویل داد.

مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه اضافه کرد: پس از گذشت قرن‌ها، فرزندان حضرت فاطمه(س) الگوی کامل زنان و مردان آزاداندیش جهان به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه دخت پیامبر اکرم(ص) در زندگی اجتماعی نیز الگوی یک زن نمونه بوده و هست، ادامه داد: امروزه بانوان مسلمان ایرانی با الگوپذیری از این شخصیت وارسته، فرزندانی سالم و با تربیت اسلامی را روانه میدان‌های ورزشی می‌کنند و از این طریق موجبات اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم می‌آورند.

یوسفی افزود: بانوان ورزشکار کشورمان با حضور با‌حجاب خود در میادین ورزشی، علاوه بر اعتلای نام ایران، شعور اسلامی خود را نیز در میادین مختلف در معرض دید جهانیان می‌گذارند.

مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه در پایان گفت: تمامی زنان ایران اسلامی، راه و روش حضرت زهرا (س) را در زندگی خود پیاده کنند.

گفتنی است؛ در ادامه این جشنواره گروه‌های مختلف هنری و ورزشی دانش‌آموزی به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع پرداختند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول