اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

عضویت 40 بانوی ورزشکار کرمانی در تیم‌های ملی

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان کرمان از عضویت 40 بانوی ورزشکار کرمانی در تیم‌های ملی طی سال گذشته خبر داد.

عضویت 40 بانوی ورزشکار کرمانی در تیم‌های ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محبوبه نژادزمانی صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی "حورا" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال بانوان کارمند از این جشنواره در هر دوره نسبت به دوره‌های گذشته افزایش می‌یابد.

وی بیان داشت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید از ورزش بانوان حمایت کنند، زیرا بعضی از کارکنان از عدم حمایت مسئولان در این زمینه گلایه‌مند هستند.

نژادزمانی با اشاره به اینکه ورزش نقش ویژه‌ای در سلامت افراد و پیشگیری و درمانی بیماری‌ها دارد، تصریح کرد: ورزش به عنوان روش حرکتی و درمانی نقش مؤثری در سلامت جامعه دارد.

وی با تأکید بر اینکه سلامت بانوان سلامت جامعه را تضمین می‌کند، ابراز داشت: زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و نیم دیگری از افراد را هم تربیت می‌کنند.

نژادزمانی از عضویت 40 بانوی ورزشکار کرمانی در تیم‌های ملی طی سال گذشته خبر داد و بیان داشت: در سال گذشته 117 بانوی ورزشکار به مسابقات مختلف ملی و برون مرزی اعزام شدند.

وی افزود: 15 نفر از بانوان ورزشکار استان کرمان در سال گذشته در رقابت‌های برون مرزی شرکت کردند که موفق به کسب هفت مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول