اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان خبر داد

افتتاح 391 پروژه عمران روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 391 پروژه عمران روستایی در شهرستان‌های مختلف استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 391 پروژه عمران روستایی در زنجان

اسماعیل بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال دستگاه‌های مختلفی پروژه‌های عمرانی در بخش روستایی برای افتتاح در این هفته در نظر گرفته‌اند.

وی شرکت توزیع برق استان زنجان، شرکت آبفار زنجان، اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، اداره‌کل بهزیستی استان زنجان، جهاد کشاورزی استان زنجان و همچنین اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از دستگاه‌هایی هستند که پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته را دارند.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان در ادامه با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به منظور برق‌رسانی به روستاهای مختلف استان اقدامات بسیاری را انجام داده است، اضافه کرد: برق‌رسانی به چاه‌های کشاورزی از جمله طرح‌های قابل افتتاح شرکت توزیع برق به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی خاطر نشان کرد: برق‌رسانی به ایستگاه‌های پمپاژ کشاورزی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط شرکت توزیع برق انجام شده و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌شود.

بیگدلی در ادامه با اشاره به اینکه برق‌رسانی به روستاهای استان نیز از دیگر اقدامات شرکت توزیع برق استان زنجان است و افزود: برق‌رسانی به روستاهای خلیفه‌لو، محمدآباد، حصار سفلی، آهار مشکین، خالق آباد، گنگک، علی‌آباد، کوچ تپه از جمله افتتاحات شرکت توزیع برق استان زنجان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی توسط شرکت توزیع برق استان زنجان افزود: احداث شبکه سرقتی برای برخی از روستاهای استان نیز از دیگر اقداماتی که توسط شرکت برق انجام شده و در حال حاضر آماده افتتاح است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان همچنین با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی استان زنجان افزود: در مجموع امسال پروژه‌های قابل افتتاح برای سوم خرداد در روستاهای استان زنجان 391 عدد است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول