اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل گرمسار خبر داد

ایمن‏سازی راه‏های روستایی و محورهای مواصلاتی گرمسار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‏های شهرستان گرمسار از ایمن‏سازی راه‏های روستایی و محورهای مواصلاتی این شهرستان در راستای سیاست‏های اداره‌‌کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان خبر داد.

ایمن‏سازی راه‏های روستایی و محورهای مواصلاتی گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عابدین میرشاهی صبح امروز در مراسمی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان که در آن جمعی از موتورسواران بسیجی با هماهنگی سپاه گرمسار به رژه موتوری اقدام کردند، اظهار داشت: با هدف ارتقای ایمنی راکبان موتورسوار و پیش‌گیری از تصادفات و تلفات جاده‏ای، موتورسواران در محل سپاه پاسداران شهرستان گرمسار با کمک پلیس راهور آموزش توجیهی موتورسواری را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: رعایت نکردن قوانین و مقررات عبور و مرور و بی‌تفاوتی برخی، مصائبی را گریبان‌گیر جامعه می‌کند و سال‌ها اثرات منفی آن بر خانواده و اجتماع سنگینی می‌کند.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‏های شهرستان گرمسار گفت: متأسفانه رقم قابل توجهی از کشته ‏شدگان تلفات جاده‏ای راکبان موتورسوار هستند که با توجه به ایمنی کم در این وسیله نقلیه اکثراً به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی و بر اثر ضربه مغزی جان خود را از دست می‏دهند.

میرشاهی تصریح کرد: در راستای سیاست‏های اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان مبنی بر ایمن‏سازی راه‏های روستایی و محورهای مواصلاتی، دوره‏های آموزشی متفاوتی از جمله آموزش موتورسواران در دستور کار قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: نخستین دوره این آموزش‏ها در گرمسار به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمع کثیری از موتورسواران بسیجی که برای رژه موتوری آماده شده بودند، برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

رئیس اداره حمل و نقل و پایانه‏های شهرستان گرمسار با تأکید بر حفظ سلامت موتورسواران، خواستار استفاده آنان از وسایل ایمنی خصوصاً کلاه ایمنی و رعایت سایر نکات ایمنی شد و بر جلوگیری از شتاب‏زدگی و عجله در رسیدن به مقصد تأکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول