اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس هشتم:

چشم‌انداز علمی کشور تحقق یافته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم‌انداز 20 ساله بخش علمی کشور در حال حاضر تحقق یافته است.

چشم‌انداز علمی کشور تحقق یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعدالله نصیری ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی با حضور نمایندگان دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 14 سال مانده به پایان برنامه چشم‌انداز 20 ساله کشور، اهداف بخش علمی کشور در حال حاضر تحقق یافته است.

وی با اشاره به کسب رتبه 11 جهان در سال گذشته در زمینه تولید مقالات علمی تصریح کرد: به همت اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان این رتبه تحقق یافته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ فکر، تصمیم و تدبیری بدون علم به نتیجه نمی‌رسد، افزود: توجه به علم در پیشرفت‌های کشور موجب توسعه بیش از پیش در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی با اشاره به حضور دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان در بین دانشگاه‌های معتبر جهان و کشور تصریح کرد: این دانشگاه به عنوان قطب علوم پایه در کشور محسوب می‌شود.

نصیری بر ضرورت توجه به پیشرفت‌های علمی جامعه تاکید کرد و افزود: هر گامی با تکیه بر فکر و ایده علمی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه به فصل علم و فناوری توجه ویژه شده است، افزود: در این فصل توجه ویژه‌ای به توسعه علم و فناوری شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت و همدلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان زنجان در دوره هشتم تصریح کرد: نمایندگان استان زنجان در دوره هشتم در بسیاری از تصمیمات تاثیر‌گذار بودند.

وی تقدیر از نمایندگان هشتم مجلس شورای اسلامی از سوی مردم زنجان را حرکتی مطلوب دانست و گفت: مردم زنجان طلایه‌داران این اقدام مهم در کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول