اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

تنظیم سند چشم‌انداز شهر شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تنظیم سند چشم‌انداز این شهر شد و گفت: این سند باید جامع و شهر محور باشد.

تنظیم سند چشم‌انداز شهر شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: سند چشم‌انداز شهر شوشتر باید در اسرع وقت تنظیم شود تا شورای سوم گامی بلند در راستای برنامه‌ریزی کلان شهری برداشته باشد.

وی افزود: سند چشم‌انداز شهر شوشتر نباید محصور به شهرداری باشد و تنها پروژه‌های شهرداری در آن پیش‌بینی شود بلکه باید همه نیازهای شهر شوشتر در سال‌های آتی در نظر گرفته شود و در این باره نیازمند همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر هستیم.

رسولی با اشاره به شرایط موجود در سطح شهر شوشتر خاطر‌ نشان کرد: در سال‌های گذشته مشخص شده است که مدیریت شهر به ویژه فرماندار از نیروهای خارج از شهر شوشتر انتخاب می‌شود و باید تلاش کرد تا با تنظیم این سند هر مدیری که برای شوشتر انتخاب می‌شود سندی بالادستی برای توسعه شهر در اختیار داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: همه مدیران در سطح شهر باید برای تحقق این سند تلاش کنند و شورای اسلامی شهر باید در این باره کمیسیون ویژه‌ای تشکیل دهد.

وی با اشاره به اینکه برای نگارش این سند نیازمند فعالیت کارشناسی هستیم، افزود: شهر شوشتر نیازمند فعالیت کارشناسی برای نگارش این سند بالادستی است و به این دلیل باید برای تنظیم این سند از مشاوران کارکشته در سطح استان و کشور استفاده کرد.

رسولی با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر شهری تاریخی و میراثی است، افزود: شهر شوشتر شهری تاریخی است و سازه‌های آبی آن نیز به ثبت جهانی رسیده است و باید در نگارش این سند بالادستی به این بخش شوشتر که خود عامل توسعه طولانی مدت شهر شوشتر خواهد بود توجه بیشتری شود.

وی تأکید کرد: بیش از چهار سال است که در شورای اسلامی شهر برای این مهم تذکر داده شده ولی شورای اسلامی شهر شوشتر به امور روزمره درگیر شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شرایط کنونی اگر مردم از اعضای شورای شهر بپرسند که شورای شهر چه برنامه کاری در دست اجرا دارد به تعداد اعضای شورا پاسخ وجود دارد که این مهم با تنظیم سند چشم‌انداز شوشتر همگی برای تحقق برنامه چشم‌انداز تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول