اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد

پیشرفت 40 درصدی سند توسعه چشم‏انداز فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه از پیشرفت 40 درصدی تدوین سند توسعه چشم‏انداز این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 40 درصدی سند توسعه چشم‏انداز فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران اسماعیل اسفندیار ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته تحقیق و پژوهش در سال 91 که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، با بیان اینکه این کمیته دارای سابقه چندانی نیست، در مجموع عملکرد این کمیته را ارزشمند ارزیابی کرد به گونه‏ای که رویکرد پژوهش‏محوری در آن احساس می‏شود.

وی ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد کارگروه تحقیق و پژوهش گفت: در سال گذشته دو جلسه کارگروه تحقیق و پژوهش تشکیل و 10 جلسه کمیته تحقیق و پژوهش برگزار شد که 86 مصوبه را در پی داشت.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: از این تعداد 70 مصوبه اجرایی و 14 مصوبه در دست اجراست.

اسفندیار بیان کرد: همچنین دو مصوبه دیگر اجرایی نشده که پیگیری آن و اخذ مجوز از مرکز رشد در حال اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برگزاری دو جلسه هسته اجرایی کمیته تحقیق و پژوهش شش مصوبه به دنبال داشت که سه مصوبه اجرا شده و بقیه مصوبات در حال اجرا است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: همچنین با تشکیل کمیته فناوری اطلاعات در سه جلسه 9 مصوبه به تصویب رسید که هفت مصوبه اجرایی و دو  مصوبه دیگر در حال اجرا است.

اسفندیار اخذ عناوین طرح‏های تحقیقاتی پژوهشی، تهیه طرح استراتژیک سال 90، ایجاد ساختار کارگروه و شرح وظایف ذیل کارگروه و تجلیل از پژوهشگران برتر را در سال گذشته از دیگر اقدامات این کارگروه دانست.

وی تهیه سند توسعه چشم‏انداز، ایجاد بانک اطلاعاتی، آمایش سرزمینی شهرستان فیروزکوه و اختصاص اعتبار حمایت از سه طرح پژوهشی مورد تایید کارگروه که برای این شهرستان کاربردی باشد را از عملکرد شاخص کارگروه در زمینه اولویت‏های پژوهشی دانست.  

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه از پیشرفت 90 درصدی برنامه‏های پیش‏بینی شده در کارگروه تحقیق و پژوهش خبر داد.

اسفندیار گفت: امیدواریم با همتی مضاعف و با حضور اساتید دانشگاه که از حیث علمی و اجرایی از جمله نقاط قوت کارگروه به شمار می‏روند، در سال جاری در راستای اهداف مشخص شده گام‏های مؤثر و مثبتی را برداریم.

وی ایجاد بانک اطلاعاتی جامع شهرستان فیروزکوه را از اولویت‏های اجرایی کارگروه تحقیق و پژوهش در سال جاری عنوان کرد که به عهده کمیته فناوری اطلاعات است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین از پیشرفت 40 درصدی تدوین سند توسعه چشم‏انداز این شهرستان خبر داد.

اسفندیار اظهار امیدواری کرد که در نیمه نخست سال جاری سند توسعه چشم‏انداز شهرستان فیروزکوه تدوین، تصویب و ابلاغ شود.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول