اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد

توجه به سند چشم‌انداز توسعه در برنامه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در برنامه‌های فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب به سند چشم‌انداز توسعه توجه شده است.

توجه به سند چشم‌انداز توسعه در برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حاج رسولی‌ها ظهر امروز در نشست فصلی مسئولان فرهنگی صنعت آب کشور که در سالن جلسات شرکت مدیریت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه‌های فرهنگی این شرکت تلاش شده تا به مباحث سند چشم‌انداز توسعه توجه جدی شود.

وی تصریح کرد: پیاده‌سازی این موارد نیاز به برنامه‌ریزی مدون و با هدف دارد و لازم است به صورت هدفمند این برنامه‌ها را پیاده کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در این زمینه نحوه برنامه‌ریزی در حیطه و اختیارات استان‌ها است، افزود: برای این منظور باید استان‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

حاج رسولی‌ها با بیان اینکه شرکت مدیریت منابع آب آذربایجان‌غربی در برنامه‌های فرهنگی یکی از استان‌های پیشتاز است، خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی به گونه‌ای است که در کوتاه مدت نتایج آن به ثمر نمی‌نشیند و بر این اساس امید است شاهد رخدادهای فرهنگی بیشتری در استان آذربایجان‌غربی در آینده نزدیک باشیم.

وی با تاکید بر کاهش موازی‌کاری در برنامه‌های فرهنگی، اعلام کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته، در سطح وزارت موازی‌کاری‌ها را کاهش داده‌ایم و در قالب شورای فرهنگی برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.

این مسئول هدفمندشدن برنامه‌های فرهنگی این شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در قالب بسته‌های فرهنگی هدفدار شده‌اند.

رسولی‌ها با تاکید بر شناخت هر چه بیشتر مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه، گفت: شناخت مسائل فرهنگی مناطق مختلف و ارائه تحلیل‌‌ها در این زمینه را در برنامه‌های فرهنگی خود مورد توجه جدی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول