اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری همایش چشم‌انداز جهرم در افق 1404

خبرگزاری فارس: همایش چشم‌انداز جهرم در افق 1404 بهمن‌ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش چشم‌انداز جهرم در افق 1404

 به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، به منظور تحقق بخشیدن به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبیین چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 و الگو شدن آن در سطح خاورمیانه و جهان عصر امروز نشست چشم‌انداز شهرستان جهرم در این افق با حضور مسؤلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام امام‌جمعه جهرم در این نشست با اشاره به لزوم اجرای طرح تبیین افق شهرستان جهرم در افق 20 ساله آینده آن اظهار داشت: برای این امر همایشی با عنوان جهرم در افق 1404 در سال جاری برگزار می‌شود که مسیر رسیدن به این افق را برای این شهرستان تبیین و روشن می‌کند.

وی افزود: برگزاری این همایش و نظریات و مقالاتی که در آن ارائه می‌شود می‌تواند به مسؤلان این شهرستان در راستای توسعه تمام‌جانبه آن کمک شایانی کند و چنانچه دانشگاه متولی این همایش باشد، از پشتوانه علمی و تحقیقاتی قوی‌تری برخوردار می‌شود.

در ادامه محمدرضا رضایی، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از برگزاری این همایش توسط دانشگاه جهرم ابراز خرسندی کرد و گفت:  مسؤلان باید از تمام ظرفیت‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این همایش مهم استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان لزوم مشارکت  نهادها، ادارات و سازمان‌های سطح این شهرستان در راستای برگزاری این همایش ابراز داشت: شهرستان جهرم به خاطر روحیه انقلابی مردم آن و تقدیم یک‌هزار و 200 شهید گلگون‌کفن به انقلاب اسلامی باید به عنوان یک الگوی برتر در سطح کشور معرفی شود.

بهرام شعبانی، رئیس دانشگاه جهرم نیز طی سخنانی در نشست برگزاری همایش چشم‌انداز این شهرستان در افق 1404 خاطرنشان کرد: پس از برگزاری همایش ملی شهرستان جهرم و انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1389 بنا به پیشنهاد امام جمعه و تأکید نماینده مردم شهرستان جهرم در خانه ملت مبنی بر لزوم برگزاری همایش ملی چشم‌انداز این شهرستان در افق 1404، دانشگاه جهرم در نظر دارد این همایش را با همکاری مردم و مسؤلان این شهرستان در بهمن ماه سال جاری برگزار کند.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول