اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان:

سند چشم‌انداز مورد تأیید رهبری در آموزش و پرورش عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند چشم‌انداز آموزش و پرورش که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است باید به صورت عملیاتی و در همه جا به کار گرفته شود.

سند چشم‌انداز مورد تأیید رهبری در آموزش و پرورش عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود محمودی‌نیا عصر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه در شهرستان قلعه‌گنج اظهار داشت: دستان  توانا و کارآمد و اندیشه پاک و دینی شما فرهنگیان انسان‌ساز است.

وی افزود: ماده خامی که در دستان شما قرار می‌گیرد انسان و دارای ظرفیت‌های بی‌شماری است که باید این استعدادها شناسایی و این ماده خام شکل یک انسان وارسته را به خود بگیرد.

محمودی‌نیا تصریح کرد: همه کودکان و نوجوانان که در اختیار معلمان قرار می‌گیرند دارای استعداد هستند که معلم باید آن را به فعلیت برساند.

وی عنوان کرد: هر چه در بخش آموزش و پرورش کار شود، کم است و ما باید به شدت بر این تلاش بیفزاییم.

معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: آثار علمی و عقیدتی شهید مطهری الگو و نمونه هر معلم است و از آنجا که وی یک معلم نمونه و اخلاق بود، در جامعه هدف که دانش‌آموزان هستند، این آثار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محمودی‌نیا افزود: سند چشم‌انداز آموزش و پرورش که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است باید به صورت عملیاتی و در همه جا به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول