اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب مراغه:

جاده مراغه- هشترود محل جان باختن شهروندان مراغه‌ای شده است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب مراغه از وضعیت جاده مراغه ـ هشترود انتقاد کرد و گفت: این جاده به محل جان باختن و جرح خاموش شهروندان مراغه و شهرهای منطقه تبدیل شده است.

جاده مراغه- هشترود محل جان باختن شهروندان مراغه‌ای شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، علی دیزجی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک مراغه اظهار کرد: سال گذشته در این شهرستان بر اثر تصادف 357 نفر مجروح و 43 نفر جان باخته‌اند.

وی افزود: از ابتدای امسال نیز در اثر تصادف 45 نفر مجروح و چهار نفر در مراغه جان باخته‌اند.

دیزجی، بیشترین عامل تصادفات در شهر مراغه را قرار گرفتن تیرهای برق در سواره‌روها، کم عرض بودن معابر، نبود پیاده‌رو در برخی خیابان‌ها و نبود سرعت‌گیر در نقاط حادثه‌خیز اعلام کرد.

وی، از اداره برق مراغه خواست نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری تیرهای چراغ برق از سواره‌روها به ویژه در محله یوسف‌آباد که بیشترین تردد کامیون‌ها را دارد جدی باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه همچنین از وضعیت جاده مراغه ـ هشترود انتقاد کرد و افزود: این جاده به محل جان باختن و جرح خاموش شهروندان مراغه و شهرهای منطقه تبدیل شده است.

در این جلسه مشکل و علت تصادفات در نقاط حادثه‌شهر مراغه بررسی و نسبت به رفع مشکل این نقاط برنامه‌ریزی و تاکید شد.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه تصریح کرد: نقاط مختلفی داریم که حادثه‌خیز است و قطعاً باید بررسی جامعی انجام شود که در هر نقطه از شهرستان چه حادثه‌ای ممکن است داشته باشیم و براساس آن نیز برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: موضوع تصادفات جاده‌ای یکی از بزرگ‌ترین موانع موجود در رشد و توسعه صنعت حمل‌و‌ نقل در هر کشوری محسوب می‌شود و شناسایی صحیح نقاط حادثه‌خیز همچنین رفع و اصلاح سانحه‌خیزی در این نقاط از اولویت‌های مسئولان راه در زمینه تامین ایمنی در جاده‌ها است که لازم است این کار به صورت علمی و مبتنی بر اصول پذیرفته شده جهانی و متناسب با اقلیم و شرایط خاص صورت گیرد تا در نهایت نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول