اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل جاری شدن املاح دپو شده شرکت راه‌آهن

یک لاین جاده رشت ـ قزوین مسدود شد

خبرگزاری فارس: به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن املاح دپو شده شرکت راه‌آهن، دو نقطه پارک ولی‌آباد و خلیل‌آباد رودبار دچار رانش و یک لاین جاده رشت ـ ‌قزوین مسدود شد.

یک لاین جاده رشت ـ قزوین مسدود شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، بارش شدید باران دقایقی قبل در این شهرستان موجب مسدود شدن یک لاین مسیر جاده رشت ـ‌ قزوین شد.

هم‌اکنون خیابان‌ها دچار آبگرفتگی شده و با ورود عوامل انتظامی یک لاین جاده رشت ـ ‌قزوین دو طرفه شد و تردد خودروها در یک لاین انجام می‌شود.

پلیس در طول مسیر مذکور هدایت خودروها را بر عهده دارد و عوامل راه و شهرسازی، شهرداری و شرکت‌های خصوصی منطقه در حال تلاش برای تخلیه انباشت دپوی مصالح شرکت راه‌آهن در سطح جاده‌های خلیل‌آباد و ولی‌آباد رودبار هستند.

دپوی مصالح شرکت راه‌آهن در بالادست انبار شده بود که با بارش شدید باران روانه خیابان‌ اصلی شده و یک لاین جاده رشت-‌قزوین را مسدود کرده است.

در سال جاری این دومین حادثه سیلاب است که در دو منطقه مذکور رودبار رخ داده و هر بار موجب مسدود شدن مسیر رشت‌ ـ‌ قزوین شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول