اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مشکل آب و جاده عروه لنده برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: با برنامه‌ریزی‌ انجام گرفته در آینده نزدیک مشکل آب و جاده عروه لنده برطرف می‌شود.

مشکل آب و جاده عروه لنده برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید ناصر رضایی عصر امروز در بازدید و سرکشی از روستای عروه از توابع بخش لنده ضمن تبریک ولادت ام‌ابیها فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: الگوگیری زنان و دختران مسلمان از حضرت فاطمه (س) موجب رسیدن به قله‌های حیا و عفت در جامعه می‌شود.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با رواج بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه به دنبال دور کردن دختران و مادران جامعه ما از آن حضرت و ارزش‌های حیا و عفت هستند.

فرماندار کهگیلویه در ادامه به وضعیت شهرستان کهگیلویه و بخش لنده قبل از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب شهرهای ما از داشتن حداقل امکانات محروم بوده حتی به صورتی که راه‌های ارتباطی ما تنها مالرو بوده و با چهارپایان امکان‌پذیر بوده است.

رضایی در ادامه تصریح کرد: اما به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه حتی دورافتاده‌ترین مناطق روستایی ما از امکانات رفاهی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: ما در گذشته هیچ نداشتیم اما امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی توانسته‌ایم بر مشکلات فائق آمده و مشکلات زیادی را حل کنیم.

رضایی به تقدیم دو شهید و چندین جانباز و رزمنده از روستای عروه به انقلاب اشاره کرد و گفت: ما باید قدردان خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم و تا حد امکان نسبت به امکانات رفاهی منطقه‌ای که معطر به آرامگاه خون شهداست رسیدگی و مشکلات آنها را برطرف کنیم.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات روستای عروه بحث جاده ارتباطی و آب شرب است که به همت مسئولان و همراهی و مشارکت مردم در آینده نزدیک این مشکلات نیز برطرف می‌شود.‌

رضایی با اشاره به شرایط  توسعه افزود: اگر همراهی و مشارکت مردم با دستگاه‌های اجرایی نباشد توسعه و حل مشکلات امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول