اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد

تردد 52 میلیون دستگاه انواع خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌شرقی از تردد 52 میلیون دستگاه انواع خودرو در محورهای مختلف استان در سال 90 خبر داد.

تردد 52 میلیون دستگاه انواع خودرو در جاده‌های آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌شرقی، جواد هدایتی اظهار کرد: با توجه به آمار تردد در 18 محور استان آذربایجان‌شرقی مجهز به دستگاه تردد شمار آنلاین، 41 میلیون وسایل نقلیه سبک و 11 میلیون وسائل نقلیه سنگین از این مسیرها تردد کرده‌اند.

وی افزود: محورهای رفت و برگشت تبریز ـ صوفیان، تبریز ـ آذرشهر و  ملکان ـ بناب پرترددترین محورهای استان در سال 90 بوده‌اند.

مدیر‌کل حمل‌و نقل و پایانه‌های استان آذربایجان‌شرقی میانگین سرعت متوسط خودروها در این سال را 84 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد.

وی ماه‌های مهر، آبان و شهریور را به ترتیب ماه‌های دارای بیشترین تردد وسایل نقلیه در سال 90 برشمرد و افزود: نتایج حاصله از این آمار به منظور برنامه‌ریزی لازم برای کنترل تردد در این محورها توسط ارگان‌های ذیربط، افزایش ایمنی تردد جاده‌ای و اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است. 

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول