اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل صورت گرفت

برخورد 4 دستگاه خودرو در جاده لاکان رشت

خبرگزاری فارس: تصادف شدید چهار دستگاه خودرو در جاده لاکان رشت این مسیر را مسدود کرد.

برخورد 4 دستگاه خودرو در جاده لاکان رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کارشناس پلیس راه رشت لحظاتی قبل در جریان برخورد چهار دستگاه خودرو با تشریح صحنه تصادف، اظهار کرد: ابتدا برخورد سواری پراید و سمند مقابل ورودی شهرک سید احمد خمینی واقع در جاده لاکان رشت منجر به تصادف شد که تا حضور یافتن پلیس برای رسیدگی به این تصادف، رانندگان از کنار کشیدن خودروهای خود از محل خودداری کردند.

روح‌الله عاشوریان، با بیان اینکه تصادف دوم به دلیل سرعت بالای یک دستگاه مینی‌بوس با دو خودروی مذکور بوده است، افزود: خودروی چهارم نیز یک دستگاه مینی‌بوس دیگر بوده که به دلیل بی‌توجهی به حرکت مینی‌بوس جلویی با سه خودروی مذکور برخورد کرده و موجب به بار آمدن چنین تصادف هولناکی شده است.

وی، با اشاره به دلیل تصادف در مسیر لاکان رشت به ویژه ورودی شهرک حاج سید احمد خمینی (ره)، اذعان کرد: جاده فاقد خط کشی‌ها و رنگ‌آمیزی‌های مناسب بوده و سرعت‌گیر نیز در این قسمت تخریب شده است.

این کارشناس پلیس راه، دلیل اصلی تصادفات جلو به عقب را کم‌دقتی و بی‌دقتی رانندگان ذکر کرد و گفت: هر دو دستگاه مینی‌بوس از رانندگان سرویس‌های شهر صنعتی رشت بودند که کاملا با راه و جاده آشنایی کامل داشتند و تنها دلیل تصادف دوم، بی‌دقتی رانندگان بوده است.

وی، با بیان اینکه رانندگان وسائط نقلیه در صورت تصادف در بلوار، اتوبان و بزرگراه‌ها خودروهای خود را به منتهی‌الیه طرف راست ببرند، گفت: برخی از رانندگان از این دستور سرپیچی می‌کنند و در چنین مواقعی درب صندوق عقب خود را بالا داده و یا از چراغ چشمک زن استفاده می‌کنند که باز هم سانحه برانگیز است.

عاشوریان، از رانندگان خواست تا در حال رانندگی حتما توجه به جلو را رعایت کرده و از سرعت بالا در جاده‌ها بپرهیزند.

وی، رنگ‌آمیزی و نصب علایم مناسب راهنمایی و رانندگی در جاده را موجب کاهش تصادفات بیرون شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول