اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه کرج خواستار شد

ایمن‌سازی ضربتی جاده چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان کرج با اشاره به شرایط جاده پر تردد کرج – چالوس خواستار اجرای طرح‌های فوری و ضربتی برای ایمن‌سازی این محور کوهستانی شد.

ایمن‌سازی ضربتی جاده چالوس

علیرضا برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین محورهای برون‌ شهری کشور جاده توریستی چالوس است که سالانه‌ میلیون‌ها خودرو در این مسیر تردد می‌کنند.

وی تصریح کرد: دو علت موجب شده تا جاده چالوس به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای جاده‌ای کشور شناخته شود که نخستین علت طبیعت زیبا و گردشگرپذیری آن است.

این مسئول ادامه داد: از سوی دیگر جاده کرج – چالوس دو استان پر جمعیت کشور یعنی تهران و البرز را به استان‌های شمالی و شمال‌غربی متصل می‌کند که سالانه میلیون‌ها نفر برای رسیدن به مقصد از این جاده عبور می‌کنند.

برزگر تاکید کرد: به همین علت لازم است برای حفظ جان مردم شرایط ایمنی مطلوبی در محور چالوس ایجاد و با اجرای طرح‌های فنی و عمرانی نواقص مهندسی این جاده برطرف شود.

ریزش کوه یکی از مهم‌ترین علل بروز خسارات جانی و مالی در چالوس

وی با اشاره به حوادثی چون ریزش کوه در جاده چالوس اظهار داشت: در این محور به ویژه در ابتدای بهار هر سال شاهد ریزش کوه به همراه آب شدن برف‌ها هستیم که خسارات جانی و مالی زیادی به مردم وارد می‌کند.

رئیس ستاد حوادث غیر مترقبه کرج تاکید کرد: این حوادث جزو مهم‌ترین عوامل بروز خسارات جانی و مالی در چالوس است که باید برای جلوگیری از آن تمهیدات ویژه اتخاذ شود.

برزگر ادامه داد: بنابراین برای افزایش ایمنی شهروندان نیازمند اجرای طرح‌های فوری و ضربتی برای ایمن‌سازی محور کرج – چالوس هستیم که امیدوارم دستگاه‌های مسئول در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به آخرین مصوبات شورای مدیریت بحران کرج اظهار داشت: این امر در جلسه مدیریت بحران مرکز استان البرز مطرح و از سوی اعضا به تصویب رسیده است که باید هر چه سریع‌تر اقدامات فنی و عمرانی برای اجرایی شدن طرح صورت گیرد.

برزگر در پایان اظهار امیدواری کرد که با اجرای طرح‌هایی برای ایمن‌سازی جاده چالوس شاهد کاهش خسارات جانی و مالی در این محور باشیم.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول