اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پاسداشت فتح خرمشهر

3 ویژه‌برنامه سوم خرداد در استان سمنان اجرا شد

خبرگزاری فارس: سه ویژه‌برنامه سوم خرداد شامل رژه تاکسی‏رانان شاهرودی، برپایی ایستگاه صلواتی در بازار شاهرود و رژه موتورسواران سمنانی به منظور پاسداشت فتح خرمشهر اجرا شد.

3 ویژه‌برنامه سوم خرداد در استان سمنان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، صبح امروز رژه تاکسی‏رانان بسیجی شاهرود در گرامیداشت فتح خرمشهر انجام شد، بیش از 50 دستگاه تاکسی در این مراسم به رژه در سطح شهر شاهرود پرداختند.

هدف از برگزاری این رژه، گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر عنوان شده است و در این رژه، بیش از 50 دستگاه تاکسی با حمل تمثال امام و رهبری و پرچم جمهوری اسلامی و پلاکاردهای گرامیداشت روز فتح خرمشهر حضور داشتند.

تاکسی‏رانان مسیر پایگاه انصارالحسین(ع) تاکسی‏رانی واقع در بلوار فرهنگیان شاهرود تا گلزار شهدا را طی و با حضور در گلزار شهدای شاهرود، با شهدا تجدید پیمان کردند.

هم‌چنین ایستگاه صلواتی در بازار شاهرود به همت بسیج قائم آل‌ محمد(عج) این شهر برگزار شد و بازاریان با پخش شربت و شیرینی در بین اصناف و مردم، سالگرد حماسه فتح خرمشهر و ولادت امام باقر(ع) را گرامی داشتند.

به گزارش فارس، به همین مناسبت، 200 موتورسوار شهرستان سمنان در سطح این شهرستان، رژه موتوری برگزار کردند.

این موتورسواران از مقابل سپاه شهرستان سمنان حرکت خود را آغاز کرده و پس از انجام رزمایش موتوری در سطح شهر و تجدید پیمان با شهدای گمنام مدفون در میدان قومس، در گلزار شهدای امام‌زاده یحیی(ع) حضور یافته و با شهیدان تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول