اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

امنیت نماد اقتدار کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: امروز امنیت یکی از نمادهای اقتدار کشور در جهان است و جوامع به واسطه امنیت در مسیر ترقی، پیشرفت و نوآوری حرکت می‌کنند.

امنیت نماد اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری و دادستان قیروکارزین که با حضور رئیس کل دادگستری فارس و هیئت همراه، ائمه جمعه فیروزآباد و اقلید، روسای دادگستری خنج و فیروزآباد، روسای زندان‌های جهرم و فیروزآباد و مسئولان محلی و مردم قیروکارزین همراه بود اظهار داشت: ولایت‌مداری اصل حقیقی و ویژگی تمام مسئولان نظام اسلامی است که بنا به موقعیت در سنگرها و جبهه‌های مختلف خدمتگزاری می‌کنند.

وی افزود: قوه قضائیه نیز یکی از سنگرهای مهم نظام محسوب می‌شود که جا به جایی سربازان ولایت در آن برای خدمت به این نظام مقدس و الهی است چراکه این قوه نقش اساسی و تاثیرگذاری در تامین امنیت کشور دارد.

صمدنژاد رشد و توسعه و پیشرفت را در سایه تامین امنیت دانست و خاطرنشان کرد: جوامع با تامین امنیت و آرامش در مسیر ترقی و نوآوری و توسعه حرکت می‌کنند و امروز دشمنان یک جامعه برای جلوگیری از انسجام و حرکت آن سعی در ناامن کردن آن دارند.

فرماندار قیروکارزین امنیت را یکی از نمادهای اقتدار کشور در جهان برشمرد و ابراز داشت: به برکت انقلاب و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و تلاش خادمان به ملت، ایران اسلامی با وجود دارا بودن بیشترین دشمنان در جهان از امنیت بالایی برخوردار شده و این خود نماد اقتدار نظام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرستان قیروکارزین از نظر امنیتی وضعیت بسیار مطلوبی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل وجود مردمی زحمتکش، متدین و دارای فرهنگ بالای دینی در این شهرستان است.

وی ادامه داد: مجموعه امنیتی این شهرستان بسیار فعال بوده و در شورای تامین سال جاری جرم‌ها و بزه‌های فراگیر شناسایی شده و به صورت عملیاتی راه‌های پیشگیری از آن را دنبال می‌کنیم.

صمدنژاد در پایان با اشاره به اینکه بیشتر پرونده‌های دادگستری قیروکارزین مربوط به جرایم رانندگی است اضافه کرد: وضعیت نامطلوب جاده‌های این شهرستان و ضعف کنترل در راه‌ها به دلیل عدم وجود استقرار پلیس راه از جمله دلایل بالا بودن آمار جرایم رانندگی در این شهرستان بوده که نیازمند توجه مسئولان استانی به این موضوع مهم است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول