اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

عشایر در برقراری امنیت همواره نقش بسزایی ایفا کرده‌اند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: عشایر در برقراری امنیت نقش بسیار مهمی داشته‌ و همیشه اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده‌اند.

عشایر در برقراری امنیت همواره نقش بسزایی ایفا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب لکزایی پیش از ظهر امروز در سومین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی بسیج جامعه عشایری کشور که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: عشایر همواره برای دفاع از ارزش‌ها و فضیلت‌های انقلاب اسلامی و حفظ و حراست دستاوردهای آن با بصیرت و استقامت در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور فعال داشته و دارند.

وی افزود: استان سیستان‌وبلوچستان سرزمین حماسه‌ها، بصیرت‌ها، معنویت، استقامت و پایداری است.

جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: در 29 اردیبهشت ماه سال 58، زمانی که عشایر کل کشور به خدمت حضرت امام خمینی‌(ره) به منظور عهد و پیمان بستن حاضر شدند امام راحل در سخنرانی ویژه‌ای که ایراد کردند، عشایر را ذخایر انقلاب معرفی کرد و این فرمایش بر سینه تمام عشایر جمهوری اسلامی ایران نقش بست.

لکزایی تصریح کرد: با توجه به فرمایش تاریخی امام راحل، ذخیره چیز بسیار گرانبهایی‌ است لذا این افتخار بزرگ نصیب عشایر کشورمان شد که حضرت امام خمینی(ره) آنها را ذخایر انقلاب اسلامی نامیدند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر همواره در خدمت اسلام، نظام و پیرو ولایت‌فقیه در تمام اعصار بوده‌اند و همیشه در وسط میدان برای حفاظت و حراست از فضیلت‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور فعالی داشته‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: عشایر نقش بسیار مهم و اساسی در برقراری امنیت کشور داشته‌اند و همیشه اتحاد، همبستگی و انسجام خود را در این راه حفظ کرده‌اند.

لکزایی عنوان کرد: عشایر نه تنها از نظام جمهوری اسلامی در این خطه دفاع کردند بلکه از خیزش‌های اسلامی همگان با عشایر کشورهای دیگر نیز دفاع کردند.

وی گفت: عشایر سیستان‌وبلوچستان همواره برای دفاع از مرزهای شرق کشور، مرزبانان بسیار خوبی بوده‌اند و چه در قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب هوشیارانه در مقابل متجاوزان مقاومت و ایستادگی کرده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان افزود: عشایر سیستان‌وبلوچستان ولایتمدار، پیرو ولی‌فقیه و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و همیشه و در هر صحنه‌ای که نظام اسلامی نیاز به حمایت و پشتیبانی آنان داشته، در صحنه‌ها حضوری فعال داشته‌اند.

لکزایی یادآور شد: عشایر جنوب شرق کشور همراه بسیجیان و عشایر سیستان‌وبلوچستان یکبار دیگر اطاعت خود را از مقام معظم رهبری و برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی در سرتاسر میهن اسلامی به‌ویژه در خطه شهیدپرور استان اعلام آمادگی می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول