اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال‌جاری

طرح جامع امنیتی در هرمزگان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اولویت نخست در سال‌جاری اجرای طرح جامع امنیتی در استان است.

طرح جامع امنیتی در هرمزگان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان که با حضور دیگر مسئولان انتظامی استان در ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت:‌ امروز پلیس در جامعه احساس مسئولیت اجتماعی را افزایش داده و پلیس باید از اقتدار همه جانبه برخوردار باشد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها حق تضعیف پلیس را ندارند، افزود: بهترین راه برای رسیدن به امنیت مطلوب نگاه اجتماعی بر موضوعات امنیتی است.

رئیس شورای تأمین هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از پلیس به دلیل ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش احساس  امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: توجه به اصل بازدارندگی و پیشگیری در حوزه امنیت اجتماعی از رویکردهای پلیس است.

وی اولویت استان در سال‌جاری را اجرای طرح جامع امنیتی که توسط اداره کل امنیتی انتظامی استانداری تهیه شده است عنوان کرد که در آن نقش و سهم تمام سازمان‌های مسئول در حوزه امنیت اجتماعی مشخص و احصاء شده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در صورت تحقق و اجرای کامل طرح جامع امنیتی، نگاه به امنیت کاملاً یک نگاه اجتماعی خواهد شد و تحقق امنیت پایدار محصول تولید جمعی کلیه عناصر دخیل در حوزه‌های مختلف اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول