اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

اجرای اقدامات امنیتی و انتظامی در محورهای مواصلاتی قم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: اقدامات لازم در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دستور کار قرار می‌گیرد.

اجرای اقدامات امنیتی و انتظامی در محورهای مواصلاتی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی توکلی امروز در جمع یگان‌های انتظامی با اشاره به سالگرد حماسه فتح خرمشهر و ارتحال حضرت امام(ره) اظهار داشت: با توجه به اینکه استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان قرار دارد، در ایام رحلت امام خمینی(ره) ورود مسافران و زائران حرم ایشان به قم را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: باید از هم اکنون اقدامات لازم در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار ‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: این اقدامات به منظور رفاه حال زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) در نیمه خرداد ماه انجام می‌شود.

توکلی همچنین با اشاره به وقایع مهم خرداد ماه عنوان داشت: خرداد، ماه مناسبت‌هاست و سالگرد حماسه فتح خرمشهر، قیام 15 خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) در این ماه واقع شده است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد ماه یک حماسه ملی است، ابراز داشت: اگر ملت در صحنه جبهه‌های دفاع حضور نداشتند، حماسه پیروزی و حضور مردم در جشن پس از آن محقق نمی‌شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردم در تمام صحنه‌ها است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول