اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس رسانه برتر مدیریت مصرف مازندران شد

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران به دلیل پوشش مناسب اخبار و گزارش‌های مدیریت مصرف برق، مورد تجلیل قرار گرفت.

فارس رسانه برتر مدیریت مصرف مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش روز بهره‌وری و مدیریت مصرف در مازندران بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان، جمعی از مردم و پرسنل شرکت توزیع برق مازندران در باشگاه برق مازندران برگزار شد.

در این همایش از فعالان عرصه مدیریت مصرف و بهره‌وری برق مازندران تجلیل شد.

سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران نیز در این همایش با اهدای لوح تقدیر به خاطر پوشش مناسب اخبار و گزارش مرتبط با مدیریت مصرف در راستای کاهش مصرف برق در مازندران مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخشی از لوح تقدیر سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران که به امضای منوچهر جعفری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران رسیده، آمده است: مدیریت مصرف در حقیقت تمام تلاش خود را معطوف آن ساخته که میزان مصرف را در بخش‌های مختلف به حد و اندازه معقولی برساند.

در این پیام سپاس آمده است: شرکت توزیع برق مازندران برای بهینه‌سازی مصرف انرژی تدابیر و طرح‌های مهم و تاثیرگذاری را به مرحله اجرا رسانده است.

در بخشی دیگر از این لوح آمده است: در این میان نقش رسانه‌ها و صاحبان اندیشه و قلم برای آگاهی‌بخشی جامعه و انعکاس دقیق، درست و شفاف مسایل در تحکیم بنیان‌های فرهنگی در پرتوی قلم متعهد و اندیشه‌های ناب اندیشمندان ستودنی است.

شرکت توزیع برق مازندران در پایان این پیام ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی و همکاری پیوسته، تابستان بدون خاموشی را برای همه استانی‌های مازندران به ارمغان آوریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول