اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

مدیران کم‌کار را به رسانه‌ها معرفی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: برخی از مدیران کم‌کار در صورت تکرار در کوتاهی‌ها به رسانه‌ها معرفی می‌شوند.

مدیران کم‌کار را به رسانه‌ها معرفی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور احمد محمدی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با انتقاد از اجرایی نشدن برخی از مصوبات جلسات قبلی بیان داشت: کوتاهی و کم‌کاری برخی از مدیران بیش از حد معمول است که در صورت تکرار کم‌کاری آنان به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به عدم نظارت و برخورد با برخی امور درباره مسائل ترافیکی و ایمنی شهر، راه‌ها، معابر شهری و نیز خطوط مسافربری بین شهری بیان داشت: اگر توان مدیریت نداریم، چرا مسئولیت می‌پذیریم، باید جای خودمان را به دیگران که می‌توانند مدیریت کنند، بدهیم.

معاون فرماندار نور اضافه کرد: فعالیت غیرمجاز برخی از واحدها که دارای مجوز و پروانه نیستند و به طور مستقیم با سلامت و امنیت مردم سر و کار دارند پذیرفته نیست، باید مسئولان مربوطه ورود جدی پیدا کنند و برخورد قانونی سریع صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به شروع فعالیت اداره مستقل راه و شهرسازی در شهرستان نور اظهار داشت: در برخی از راه‌های روستایی شهرستان حتی تا اوایل اردیبهشت نیز امکان تردد وجود نداشت و به دلیل فقدان امکانات لجستیکی اداره مذکور به ناچار با همکاری یک شرکت خصوصی و تقاضای مساعدت بازگشایی انجام شد.

محمدی افزود: علاوه بر مشکلات یاد شده محورهای کوهستانی رانشی و نیز محور در حال تعریض نور- چمستان- آمل را در شهرستان داریم که در برخی از نقاط دست‌اندازها، چاله‌ها و اختلاف ارتفاع حاشیه محور به‌ حدی است که موجب صدمه دیدن خودرو و سرنشینان و حتی واژگون شدن خودرو می‌شود که نیاز است امکانات اداره جدیدالتاسیس راه و شهرسازی شهرستان نور تقویت شود و اداره مذکور هم در رفع مشکلات راه‌ها تسریع بخشد.

*اجرای طرح مطالعاتی مناطق رانشی

معاون فرماندار نور از آغاز اجرای طرح مطالعاتی مناطق رانشی توسط دانشگاه نوشیروانی در سطح استان با اعتبار یک میلیارد تومانی خبر داد و ابراز داشت: سه منطقه گلندرود، لاویج و ایوالش بلده برای مطالعه در فاز یک معرفی شده‌اند، بخشداران و راه و شهرسازی نسبت به معرفی دیگر مناطق برای مطالعه اقدام کنند.

*افزایش کرایه ممنوع

این مسئول در ادامه با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه مسافر در برخی خطوط تاکسیرانی و روستایی تصریح کرد: با عنایت به دستور وزارت کشور هرگونه افزایش نرخ ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی از تعزیرات و متولیان امر تاکسیرانی خواست با هرگونه افزایش قیمت برخورد جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول