اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج مساجد و محلات کشور:

هنوز ناگفته‏های بسیاری از دفاع مقدس وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه جنگ تحمیلی به حماسه جاوید دفاع مقدس تبدیل شد، گفت: هنوز ناگفته‏های بسیاری از دفاع مقدس وجود دارد.

هنوز ناگفته‏های بسیاری از دفاع مقدس وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه سردار محمدرضا مهدیان‏فر در همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور مسئولان در فیروزکوه برگزار شد، اظهار کرد: دشمن از درک دلایل ماندگاری ایران اسلامی عاجز است.

وی افزود: دوست و دشمن اذعان دارند که انقلاب اسلامی ویژگی‏هایی دارد که ناشناخته است و دشمنان نمی‏توانند آن را درک کنند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: دشمنان فکر می‏کردند ظرف چند ماه می‏توانند انقلاب اسلامی را از پا در آورند؛ اما در حال حاضر با گذشت چند دهه انقلاب اسلامی روز به روز قوی‏تر شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متکی به نصرت الهی است، ادامه داد: ایمان و استقامت سبب این نصرت الهی می‏شود.

مهدیان‏فر با بیان اینکه امروز دشمنان جرات تجاوز نظامی به ایران را ندارند، اضافه کرد: امام خمینی (ره) در جریان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس رهبری پیامبرگونه داشتند و در ادامه آیت‏الله خامنه‏ای راه ایشان را ادامه داده‏اند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور افزود: هر وقت ما در مقابل سختی‏ها و فشارها نترسیدیم و در دل این سختی‏ها منافع کشور را استخراج کردیم، پیروز بوده‏‏ایم.

وی اضافه کرد: دشمنان جنگ را به ما تحمیل کردند اما ما جنگ تحمیلی را به یک حماسه جاوید یعنی دفاع مقدس تبدیل کردیم.

مهدیان‏فر با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاکنون بر همین اساس ایستادگی کرده است، گفت: هنوز ناگفته‏های بسیاری از دفاع مقدس وجود دارد. 

وی اظهار کرد: از دیدگاه سران استکبار، انقلاب اسلامی ایران با آن شرایط سختی که در زمان جنگ داشت، باید سقوط می‏کرد.

مهدیان‏فر ادامه داد: در جنگ تحمیلی همه دنیا پشت سر و پشتیبان رژیم بعثی بودند و طبق محاسبات آنها بر روی کاغذ، خود را پیروز می‏دانستند.

وی بیان کرد: دشمن ملعون چندین سپاه را مسئول حفاظت از خرمشهر کرده بود و از لحاظ نظامی آزادسازی خرمشهر امکان نداشت تا جایی که صدام گفته بود که اگر ایرانیان بتوانند خرمشهر را آزاد کنند، کلید بصره را به آنها می‏دهم.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: جنگ تحمیلی برای ساقط کردن نظام اسلامی بود و دشمنان کار را تمام شده می‏دانستند؛ اما با وجود همه سختی‏ها رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و به‏کارگیری اندیشه به دفاع از میهن پرداختند.

انتهای پیام/و10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول