اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

سوم خرداد روز ایثار و مقاومت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: سوم خرداد روز ایثار و مقاومت ملت ایران است.

سوم خرداد روز ایثار و مقاومت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در جمع مردم این شهر اظهار کرد: سوم خرداد روز پایداری و ایثار است و در این روز دلاوری‌های ماندگاری توسط رزمندگان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: به گفته امام خمینی(ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه قیدار در ادامه با اشاره به بینش عمیق امام خمینی(ره) اضافه کرد: بیاناتی که رهبر کبیر انقلاب در زمینه آزادسازی خرمشهر داشتند، نشان از بینش واقعی امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع از حریم کشور فداکاری و ایثار بسیاری را انجام داده‌اند، افزود: باید یاد و خاطره این شهدا همواره در جمهوری اسلامی پاس داشته شود.

حجت‌الاسلام طهماسبی در ادامه با اشاره به اقدام عربستان در زمینه الحاق بحرین به عربستان اضافه کرد: این موضوع نیز اقدامی جدید از سوی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس است.

وی الحاق بحرین به عربستان را توطئه آمریکا و اسرائیل عنوان کرد و افزود: الحاق بحرین به عربستان محکوم است و عربستان حق انجام چنین کاری را ندارد.

امام جمعه قیدار در ادامه با اشاره به دین‌داری مردم قیدار اضافه کرد: خوشبختانه با آماری که گرفته شده شهرستان خدابنده از نظر انجام امورات دینی و همچنین در زمینه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات مناسبی را انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به طرح آزادسازی حرم قیدار نبی در شهرستان خدابنده افزود: این امر نیز موجب افزایش فعالیت‌‌های مذهبی در این شهرستان می‌شود.

حجت‌الاسلام طهماسبی خاطر نشان کرد: ساخت مصلی نماز جمعه حق طبیعی مردم قیدار است که امید است مسئولان با اقدامات لازم زمینه را برای حضور هرچه بیشتر مردم در میعادگاه‌های نماز جمعه و همچنین فعالیت‌های مذهبی این شهرستان فراهم کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول