اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

سوم خرداد نقطه انحلال نقشه‌های شیطانی استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: روز سوم خرداد روز انحلال و در هم کوبیده شدن نقشه‌های شوم و پلید استکبار جهانی است.

سوم خرداد نقطه انحلال نقشه‌های شیطانی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان گرمی همزمان با سوم خرداد اظهار داشت: روز بزرگ سوم خرداد یادآور تجلی اراده و غرور ایران در پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی ماست و ملت ما در این روز به استکبار ثابت کرد حق دست‌اندازی به مرزهای ما را ندارد.

وی ادامه داد: عراق بازیچه دست استکبار جهانی شده و با هدف یغمای ارزش‌های ایران به ما هجوم آورده بود اما در حادثه سوم خرداد 61 مردم ایران درخشان‌ترین صحنه جنگ را به تصویر کشیدند و یک پیروزی الهی را رقم زدند.

این مسئول با بیان اینکه رزمندگان ما با رمز یا حسین و یا زهرا وارد این جنگ نابرابر شده بودند، افزود: عملیات بیت‌المقدس در سال 61 تمام برنامه‌های شوم استکبار جهانی را به هم زد و به همگان فهماند ایران صاحب دارد و صاحبان آن نیز مردمان ولایی، الهی و از جان گذشته هستند.

صحرایی با بیان اینکه حادثه بزرگ و غرور‌آفرین سوم خرداد باید همواره به مردم نشان داده شود، ابراز داشت: گرامیداشت این روز بزرگ کمتر از جهاد و شهادت نیست و ملت ما هرگز خاطره این روز عظیم را فراموش نمی‌کنند.

فرماندار گرمی در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی سه پروژه در این شهرستان به مناسبت سوم خرداد خبر داد.

عزیز صحرایی این پروژه‌ها را افتتاح مدرسه شش کلاسه روستای قره آغاج بخش انگوت و کلنگ‌زنی سالن‌های تیراندازی و 9 دی ناحیه مقاومت بسیج گرمی ذکر کرد.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و فاتحان خرمشهر ابراز داشت: سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بوده و ما وظیفه داریم با زنده نگهداشتن حماسه بزرگ ملت ایران در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های ملی به نسل‌های جدید تلاش کنیم.

این مسئول در پایان سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای گمنام گرمی، یادواره شهدای دهستان زیوه انگوت، غبارروبی گلزار شهدا، مراسم پرفیض دعای ندبه در گلزار شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی در مناطق مختلف شهرستان گرمی در هفته جاری خبر داد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول