اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

موسوی‌جرف: سوم خرداد فصل درخشان تاریخ انقلاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: سوم خرداد، سالروز استقامت و پایداری ملت ایران به ‌عنوان فصل همیشه درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی می‌ماند.

موسوی‌جرف: سوم خرداد فصل درخشان تاریخ انقلاب است

سیدعلی موسوی‌جرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از سوم خرداد باید به‌ عنوان بزرگ‌ترین جلوه امداد الهی یاد کرد که در آن ضمن آزادی خرمشهر شاهد تسریع روند اصرار نظام سلطه در پایان بخشیدن به جنگ بودیم.

وی از فتح خرمشهر به ‌عنوان پیروزی اعتقادی ولایتمداران در مقابل اندیشه حسابگران یاد کرد و گفت: حماسه سوم خرداد استعداد قدرت پاسخگویی ملت به گزاره‌های نظام سلطه بود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از پیروزی رزمندگان در سوم خرداد به‌ عنوان مقدمه‌ای برای عقب‌نشینی نیروهای دشمن در جنگ نام برد.

وی اضافه کرد: سوم خرداد نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه در برابر توطئه‌های استکبار و ایادی آن بیمه کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس خاطر نشان کرد: سوم خرداد، سالروز دلاورمردی مردان فداکار و استقامت و پایداری ملت ایران است و این روز سرنوشت‌ساز به عنوان فصل همیشه درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی می‌ماند.

موسوی‌جرف خاطر نشان کرد: سالروز فتح خرمشهر نمایشی از ایمان پولادین برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و اتکا به قدرت الهی است که قدرتمندان جهان را متحیر کرده است.

وی گفت: همان‌طور که تاکنون نیروهای مسلح و فرزندان این مرز و بوم با درایت رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند امروز نیز در سایه بصیرت، حامی بصیر ولایت هستند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی دست نشانده آن باید بدانند که ملت رشید ایران در سایه وحدت و همدلی چون دژی استوار در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان ایستادگی می‌کند، افزود: جمهوری اسلامی ایران که به ابتکار امام راحل الگوی حکومت‌داری دینی و الگوی بیداری اسلامی کشورهای مسلمان است امروز نیز به‌ عنوان یک قدرت در صحنه با دستاوردهای گرانبهای خود و حمایت جانانه و قوی مردمی در برابر ظلم و زیاده‌خواهی می‌ایستد.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول