اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی:

دستاوردهای سوم خرداد برای نسل جدید تبیین شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی بر تبیین دستاوردهای سوم خرداد برای نسل جدید تاکید کرد.

دستاوردهای سوم خرداد برای نسل جدید تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیدکریم سجادی پیش از ظهر امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌شمالی اظهار داشت: فتح خرمشهر حماسه بزرگی بوده که در تاریخ انقلاب جاودانه شد.

وی افزود: در این حماسه بزرگ شهدای زیادی تقدیم شد تا خرمشهر از دست دشمنان پس گرفته شود.

سجادی با تاکید بر صیانت از ارزش‌های انقلاب و مناسبت‌ها اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نشان داد که در جنگ دنیای کفر و الحاد با وجود همه امکانات با ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و عشق به شهادت، حتی با دست خالی هم می‌توان پیروزی‌های بزرگی برای نظام اسلامی رقم زد.

وی افزود: رژیم بعث هیچ گاه باور نداشت که خرمشهر پس از مدتی با مجاهدت‌های رزمندگان اسلام دوباره آزاد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی گفت: رزمندگان اسلام در آن مقطع به رسالت خود عمل کردند و امروز قهرمانان نظام اسلامی ما هستند‌.

وی با اشاره به اینکه نخبگان جامعه در حفاظت و حراست از دستاوردهای رزمندگان و شهدا، مسئولیت سنگینی دارند، اظهار داشت: نباید از آرمان‌های انقلاب و حقوق مردم در حوزه‌هایی چون حق هسته‌ای ایران اسلامی کوتاه آمد زیرا جمهوری اسلامی در این عرصه نیز پیروز خواهد شد.

فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان ارتش در خراسان‌شمالی نیز در این آیین به شجاعت‌های رزمندگان اسلام در عملیات فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت:‌ در این عملیات با وجود تجهیزات و امکانات متجاوز، رزمندگان ما توانستند ضربات سنگینی به دشمن وارد کنند.

اسماعیل لطف‌نیا از سوم خرداد به عنوان یکی از مهم‌ترین مناسبت‌ها در عرصه دفاع مقدس یاد کرد و اظهار داشت: باید این مناسبت به بهترین شیوه مورد تجلیل قرار گیرد.

به گزارش فارس، در این آیین شماری از اعضای شورای تأمین خراسان‌شمالی حضور داشتند. این آیین در محوطه پادگان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش در خراسان‌شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول