اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حماسه سوم خرداد نباید از خاطره‌ها پاک شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم صبحگاه مشترک امروز که به مناسبت حماسه سوم خرداد در یاسوج برگزار شد گفت: باید با همه توانایی خود اجازه ندهیم چنین روز پرشکوهی به فراموشی سپرده شود.

حماسه سوم خرداد نباید از خاطره‌ها پاک شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز همزمان با سالروز آزادی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان با حضور مسئولان ارشد استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیج عشایر و خانواده شهدا در محل سپاه فتح برگزار شد.

در این مراسم استاندار کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت سالروز سوم خرداد روز فتح خرمشهر پاسداشت یاد و خاطره این روز را به منزله احترام به مقام شامخ شهیدان و ایثارگران دانست.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بی‌تردید سوم خرداد از ماندگارترین روزهای تاریخ ایران در همه اعصار و دوره‌ها خواهد بود.

این مسئول با بیان این‌که سرآغاز شکست دشمن در جنگ هشت ساله آزادسازی خرمشهر بود، تصریح کرد: باید با همه توانایی خود اجازه ندهیم چنین روز پرشکوهی به فراموشی سپرده شود.

‌اکبر نیکزاد از ایثارگران این استان به عنوان استوارترین اسطوره‌های ایثار و مقاومت در دفاع مقدس یاد کرد و بیان داشت: مردم استان ما با همه محرومیت‌های مادی اما با دارا بودن نیروی معنوی ایمان حماسه‌های بی‌بدیلی در جنگ آفریدند که قلم‌ها و زبان‌ها عاجز از بیان آن‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول