اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح:

کهگیلویه و بویراحمد در حماسه سوم خرداد 46 شهید تقدیم نظام کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور خالصانه و پرشور مردم این استان در دفاع مقدس گفت: 23 درصد مردم این استان در دفاع مقدس حضور داشتند و 46 شهید در حماسه سوم خرداد تقدیم انقلاب کردند.

کهگیلویه و بویراحمد در حماسه سوم خرداد 46 شهید تقدیم نظام کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این استان که با حضور مسئولان استانی در محل سپاه فتح این استان برگزار شد، اظهار کرد: مردم این استان در طول دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند که ثمره آن تقدیم تعداد یک‌هزار و 800 شهید به پیشگاه اسلام و انقلاب بود.

این فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: بیش از 23 درصد مردم این استان در آن دوره حضور مؤثر در دفاع مقدس داشتند که رشادت‌های آنان در همه عملیات‌ها زبانزد بود.

امیری در ادامه عنوان کرد: در حماسه سوم خرداد نیز رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد حماسه‌آفرین شدند که تقدیم تعداد 46 شهید و همچنین تعداد زیادی جانباز از افتخارات بی‌بدیل این استان در هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد حماسه سوم خرداد را متعلق به همه مردم ایران دانست و افزود: همه جوانان این کشور در مناطق مختلف حماسه آفریدند که سهم استان ما نیز در این بین چشمگیر بود.

امیری در ادامه با اشاره به این‌که مردم این استان از نظر امکانات مادی محروم بودند ولی هیچگاه دفاع از میهن را فراموش نکردند، تصریح کرد: همواره نخستین اعزام‌ها در مقاطع سرنوشت‌ساز جنگ از این استان بود که نشان‌دهنده ولایتمداری و غیرت این مردم است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول