اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز فتح خرمشهر

نمایشگاه حماسه ماندگار در بروجن گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز فتح خرمشهر، نمایشگاه عکس از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در بروجن گشایش یافت.

نمایشگاه حماسه ماندگار در بروجن گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه بروجن ظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارج نهادن به رشادت‌های رزمندگان و به تصویر کشیدن ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای عموم برپا شده است.

غلامرضا حیدری افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گامی بسیار مهم در مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا پایان هفته مقاومت در ساعت اداری برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

حیدری در ادامه با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر برای ملت ما افتخاری بزرگ بود، گفت: فتح خرمشهر استراتژیست‌های جهان را به تعجب واداشت.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) پیرامون آزادسازی خرمشهر به لطف و عنایت خداوند متعال، افزود: بسیجیان و پاسداران ما با حداقل امکانات در مدت زمان بسیار کوتاه توانستند خرمشهر را از چنگال بعثیان تا دندان مسلح آزاد کنند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه بروجن با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش‌های مقدسی بود که با اقدامات شجاعانه رزمندگان اسلام رقم خورد، گفت: در عملیات بیت‌المقدس اگر چه به ظاهر کشور عراق با ایران می‌جنگید اما در واقع کشورهای مختلفی با ایران در جنگ بودند.

وی با بیان اینکه صدام با حلقه به گوشی استکبار همه استحکامات خود را برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی به کار می‌گرفت، افزود: با فرماندهی امام خمینی (ره) همه توطئه‌های دشمنان در این عملیات خنثی و رزمندگان اسلام توانستند تا مرز بصره پیشروی کنند.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر با اقتدار و اخلاص همه رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه و بسیج رقم خورد، افزود: پشتیبانی این عملیات از سوی مردم نیز بسیار چشمگیر بود.

همزمان با سالروز فتح خرمشهر، نمایشگاه عکس از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در بروجن گشایش یافت.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول