اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم شهید جهان آرا:

ایران اسلامی برای هیچ کشور دنیا تهدید قلمداد نمی‌شود

خبرگزاری فارس: همرزم شهید جهان آرا و فرمانده سابق سپاه خرمشهر گفت: ایران اسلامی برای هیچ کشور دنیا با وجود داشتن پیشرفته‌ترین تسهیلات نظامی تهدید قلمداد نمی‌شود.

ایران اسلامی برای هیچ کشور دنیا تهدید قلمداد نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ایاد برام زاده ظهر امروز در مراسم پاسداشت سوم خرداد در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: فتح خرمشهر توسط رزمندگان اسلام، دل انسان‌های آزاده سراسر جهان را شاد کرد.

وی با اعلام اینکه خرمشهر با رشادت‌های جوانان انقلابی کشور و حمایت الهی آزاد شد، تصریح کرد: وقتی جنگ شروع شد ما به خاطر وابستگی‌های که داشتیم دانش بهره‌برداری از سلاح‌های موجود در کشور را نداشتیم.

برام‌زاده با اشاره به برخی مشکلات سیاسی کشور در ابتدای انقلاب که توسط بنی‌صدر ایجاد شده بود تاکید کرد: برخی خیانت‌‌های انجام شده در اول انقلاب موجب اشغال خرمشهر شد و اگر در همان ابتدای انقلاب این خائنان در مملکت حضور نداشتند خرمشهر هم اشغال نمی‌شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های بدست آمده در حال حاضر یادآور شد: کشور ما به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی مجهز است و در مسائل نظامی حرف اول توسط جمهوری اسلامی ایران زده می‌شود.

فرمانده سابق سپاه خرمشهر تاکید کرد: ایران اسلامی برای هیچ کشور دنیا با وجود داشتن پیشرفته‌ترین تسهیلات نظامی تهدید قلمداد نمی‌شود.

وی در تشریح سقوط خرمشهر بیان داشت: برخی دودستگی‌های احزاب در خرمشهر و  وجود خائنان دولتی در خرمشهر مثل استاندار سابق این شهر که به جای اینکه ادوات نظامی را در اختیار نیروهای سپاه قرار دهد، تسهیلات نظامی را در اختیار به وطن‌فروشان و خائنان قرار می‌داد.

برام زاده با بیان اینکه تیمسار مدنی استاندار سابق خرمشهر بیشترین خیانت را برای اشغال خرمشهر انجام داد، تاکید کرد: در زمان اشغال خرمشهر مردم حتی 10 درصد ادوات نظامی در اختیار نداشتند.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای عملیات بیت المقدس اشاره و خاطرنشان کرد: تدبیر امام(ره) برای سپردن امور دفاع مقدس به جوانان کارساز شد و حضور 75 درصدی جوانان دانش‌آموخته با توکل به خداوند باعث سرفرازی ایران اسلامی شد.

همرزم شهید جهان آرا با بیان اینکه برای پیروزی در جنگ و جهاد، رزمندگان اسلام سختی‌های زیادی را متحمل شدند، تاکید کرد: رزمندگان اسلام باید همیشه مورد تکریم قرار گیرند و رشادت‌هایی که انجام دادند باید تلویحا از زبان‌های مختلف بازگو شود.

وی ادامه داد: نسل حاضر انقلاب اسلامی ایران باید با ادبیات دفاع مقدس آشنا شود که زنده نگهداشتن یاد شهدا و بیان حماسه آفرینی‌های رزمندگان بسیاری از معضلات اجتماعی موجود در کشور را ساماندهی می‌کند.

فرمانده سابق سپاه خرمشهر در ادامه یکی از دلایل پیروزی در جنگ تحمیلی را ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام عنوان کرد و یادآور شد: رزمندگان با حضور در جبهه‌های نبرد ولایت‌پذیری و تبعیت از ولایت فقیه را به ما متذکر شدند.

وی در پایان گفت: تنها راه ماندگاری انقلاب اسلامی ایران تبعیت از ولایت فقیه است و این موضوع را رزمندگان با اهدای خونشان به ما آموختند.

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول