اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر:

قزوین در عملیات بیت‌المقدس 126 شهید تقدیم انقلاب کرد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: تقدیم 126 شهید استان قزوین در عملیات بیت‌المقدس از افتخارات این استان شهیدپرور و ولایت‌مدار است.

قزوین در عملیات بیت‌المقدس 126 شهید تقدیم انقلاب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حبیب‌الله وفاپور بعد از ظهر امروز در نشست خبری فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل پس از فتح خرمشهر فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و سخن ایشان نشان‌دهنده اهمیت این فتح بزرگ است و اگر عنایات خداوند متعال نبود این حماسه عظیم رخ نمی‌داد.

وی تصریح کرد: خرمشهر به برکت خون شهدا آزاد شد و این آزادی اثرات عظیمی در سطح منطقه داشت که به عنوان یک الگو برای سایر ملت‌های اسلامی شناخته می‌شود.

این مقام مسئول به ثمر نشستن مقاومت و پایداری را یکی دیگر از آثار این فتح بزرگ دانست و افزود: امروز جهان اسلام با بهره‌گیری از این پایداری بر دیکتاتورهای منطقه پیروز شده است و انقلاب‌های مردم مصر، لیبی، تونس، عراق و بحرین از همین فتح‌الفتوح جوانان ایرانی سرچشمه گرفته است.

وفاپور پیشرفت‌های نظامی، علمی، پزشکی و هسته‌ای جوانان کشورمان را از ثمرات داخلی این مقاومت بزرگ ارزیابی کرد و ادامه داد: همانطور که در دوران دفاع مقدس به همگان ثابت شد، تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی مقاومت است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی شکل گرفته در کشورهای جهان خاطرنشان کرد: همه ملت‌های منطقه باید از دوران هشت سال دفاع مقدس و مقاومت بسیجیان و رزمندگان ایرانی درس بگیرند.

جانشین سپاه استان قزوین 126 شهید استان قزوین را در عملیات بیت‌المقدس از افتخارات استان قزوین عنوان کرد و افزود: برای بزرگداشت شهدای استان قزوین در فتح خرمشهر برنامه فتح قله درفک گیلان پیش‌بینی شده است.

وی یادواره شهدای استان قزوین، نمایشگاه عکس و پوستر در همه شهرستان‌ها، شب‌های خاطره و شعر، مسابقات فرهنگی ورزشی، فضاسازی شهرها و مراکز سپاه استان، پذیرایی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، صبحگاه مشترک با مشارکت نیروهای مسلح استان، زنگ مقاومت در مدارس و اجرای موزیک حماسی در میادین اصلی شهر را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت آزادسازی خرمشهر برشمرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول