اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 44 سپاه چهارمحال و بختیاری:

عملیات بیت‌المقدس بزرگ‌ترین پروژه نظامی معاصر است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 44 سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس با تکیه بر قدرت لایزال الهی توانستند یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های نظامی معاصر را رقم بزنند.

عملیات بیت‌المقدس بزرگ‌ترین پروژه نظامی معاصر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت اظهار داشت: فتح خرمشهر اوج هوشمندی مؤمنانه ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی بود.

وی ادامه داد: امروزه خاطرات جنگ به‌عنوان گنجینه‌ای تمام ناشدنی باید به نسل‌های بعد انتقال یابد تا فرهنگ ایثار و شهادت ملت بزرگ ایران محفوظ بماند.

اکبری با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف، گفت: جوانان این مرز و بوم با تأسی از فرهنگ و ارزش‌های بدست‌آمده در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس به پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف دست‌یافته که امروز موجب عزت، بالندگی و الگو شدن این کشور در جهان شد.

فرمانده تیپ 44 سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس و به‌خصوص در عملیات بیت‌المقدس با تکیه بر قدرت لایزال الهی توانستند دشمن را از جهات مختلف مورد حمله قرار داده و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های نظامی معاصر را رقم بزنند.

اکبری تصریح کرد: با فتح خرمشهر به خوبی مسیر برای تعیین اهداف درخشان آینده ایران اسلامی روشن شد.

فرمانده تیپ 44 سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز ایرانیان مرهون پیروزی‌های دفاع مقدس به ویژه فتح باشکوه خرمشهر است، اظهار داشت: آزادی خرمشهر چنان در سطح بین‌المللی تأثیر گذاشت که پس از پیدایش وضعیت جدید و بیرون راندن متجاوزان از خرمشهر، برتری سیاسی نظامی ایران در برابر عراق مطرح و مسیر جنگ نیز تغییر یافت.

اکبری خاطرنشان کرد: عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس ضربه اساسی و تعیین‌کننده‌ای به پیکر دشمن وارد ساخت و تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌هایی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشت تغییر داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول