اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

سران فتنه چراغ سبز آمریکا و اسرائیل هستند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: سران فتنه همواره چراغ سبز آمریکا و اسرائیل هستند و در مواقع مختلف به آنها مسیر ضربه زدن به نظام اسلامی را نشان می‏دهند.

سران فتنه چراغ سبز آمریکا و اسرائیل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی ظهر امروز در حاشیه مراسم مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت فتح خرمشهر در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز کسی که شعار اعتقاد به امام و راه امام را دارد، از انقلاب پیروی می‏کند و باید در راه رهبری و انقلاب پایدار بماند.

رهی در خصوص فتنه 88 گفت: فتنه از خدا بی‏خبران و کسانی که راه شیطان را در سال 88 پیمودند، بسیار مهم بود و آنها ظلم بزرگی به امام و رهبر ما روا داشتند و ناله همه رزمندگان و پیروان امامت و ولایت را درآوردند.

وی اظهار داشت: متأسفانه کسانی که جیره‏خوار و آبرویشان را از امام و انقلاب گرفته بودند، در فتنه 88 جفا کردند و نکبت و خواری دنیا و آخرت نصیبشان شد، این افراد چگونه می‏توانند قد علم کنند و چهره شهدا را ببینند؟

استاندار سمنان با بیان اینکه سران فتنه چراغ سبز آمریکا و اسرائیل هستند، گفت: کسانی که اعتقاد کامل به حضرت امام(ره) ندارند، ایمانشان متزلزل و ناپایدار است و سران فتنه در سال 88 از همین گروه بودند.

*ولی‏فقیه شاگرد ممتاز اسلام است

استاندار سمنان عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی به لطف خداوند منان با رهنمودهای حضرت امام خامنه‏ای و عنایت شهدای بزرگوار ما امروز در موقعیت بدر و خیبر است، نه در شعب ابیطالب.

رهی با بیان اینکه ولایت‌فقیه شاگرد ممتاز اسلام، قرآن، پیرو امام معصوم، مرجع تقلید، انسان بی‏بدیل و بی‏نظیر اسلام بوده و برای دشمن ثقیل است که نظام ولایت‌فقیه را بپذیرد، تصریح کرد: هدف دشمن این نیست که جلوی انرژی هسته‏ای را بگیرد، بلکه هدف دشمن ضربه زدن به ولایت و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: برخلاف تمام توطئه‏ها و دسیسه‏های دشمنان داخلی و خارجی، انقلاب ایران به تمام نقاط جهان صادر شده است و همه از این انقلاب تبعیت می‏کنند.

استاندار سمنان گفت: ما سربازان نظام هستیم و این پرچم را به دست دشمنان نظام و انقلاب نخواهیم داد و تا پای جان از انقلاب و ارزش‏های دینی دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول