اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع‌های تولیدی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از بهره‌برداری از چند کارگاه و مجتمع تولیدی در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از مجتمع‌های تولیدی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند کارخانه و واحد تولیدی این شهرستان، اظهار کرد: در سال گذشته اقدامات بسیار زیادی در زمینه حمایت از واحدهای کوچک تولیدی و همچنین صنعت‌کاران در بویین‌زهرا انجام شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود که این شهرستان بتواند در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های صنعتی در سطح استان و کشور تبدیل شود.

فرماندار بویین‌زهرا با ارزیابی مطلوب از عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: فعالیت‌هایی که مسئولان امورصنعتی تا به امروز در این شهرستان انجام داده‌اند بسیار عالی و قابل قدردانی است.

طاهرخانی با اشاره به ضرورت تولید بیشتر در سال جاری خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم تا با حمایت از سرمایه و کار ایرانی زمینه تحقق هر چه بیشتر منویات مقام معظم رهبری در عرصه اقتصاد را مهیا کنیم.

وی با بیان اینکه چند واحد و کارگاه تولیدی در این شهرستان در سال جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: توسعه اقتصادی در کشور وابسته به همت و اراده بلند کارگران و صنعت‌کاران است.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا لزوم اهتمام مسئولان شهرستان به امور و درخواست‌های کارگران بخش‌های مختلف را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: اگر مردم و مسئولان در طرح‌های کلان با یکدیگر مشارکت کنند قطعا تحقق کشوری قدرتمند و پیشرفته در سطح جهانی دور از انتظار نیست.

طاهرخانی با بیان اینکه تاکنون جلسات و کمیسیون‌های متعددی برای رفع معضلات کارگران و تولیدکاران در این شهرستان برگزار شده است، افزود: نتایج این جلسات تا حد بسیار زیادی در کاهش موانع تولید و اشتغال در شهرستان مؤثر بوده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای کسب و کار و اشتغال جوانان باید در اولویت وظایف و برنامه‌های مسئولان در سطح کشور قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی با علاقه و نشاطی که دارند، می‌توانند استقلال و پیشرفت کشور را تضمین کنند.

فرماندار بویین‌زهرا اشاعه فرهنگ کارآفرینی در سطح کشور را بسیار ضروری برشمرد و بیان کرد: لزوم مدیریت صحیح و کارآمد برای اشاعه این فرهنگ ارزشمند بسیار مهم و ضروری است و متولیان امر کارآفرینی نیز باید با جدیت در این مسیر گام بردارند.

طاهرخانی در خاتمه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در شهرستان بویین‌زهرا گفت: در سال جاری با تلاش و سعی شبانه‌روزی می‌توان به قله‌های توسعه و پیشرفت اقتصادی در جهان دسترسی پیدا کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول