اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سایپای کاشان بزرگترین خودروسازی خارج از مرکز

مدیرعامل سایپای کاشان: هدف ما تولید با کیفیت و بهره‌وری بالا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سایپای کاشان از این شرکت به‌عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی خارج از تهران در حال حاضر نام برد.

مدیرعامل سایپای کاشان: هدف ما تولید با کیفیت و بهره‌وری بالا است

ناصر آقامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه در همه جهان مردم هر منطقه‌ای به صنایعی که در منطقه خود دارند، تعصب ورزیده و از خرید محصولات رقیب خودداری می‌کنند، اظهار داشت: برای حمایت از سایپای کاشان نیز شهروندان کاشانی باید تعصب خاصی به تولیدات این شرکت داشته باشند و از تولیدات شرکت‌های رقیب استفاده نکنند.

وی افزود: در شهر کیوتو ژاپن به غیر از خودرو تویوتا هیچ خودروی دیگری در خیابان‌های این شهر تردد نمی‌کند و به‌عبارت دیگر مردم این شهر به خودرو رقیب تویوتا روی نمی‌آورند.

مدیرعامل شرکت سایپای کاشان تصریح کرد: تلاش خودروسازی سایپا کاشان بر این است که با تولیدات باکیفیت و قیمت تمام‌شده پایین، در بازار رقابت با دیگر رقیبان خود پیروز باشیم.

آقامحمدی متذکر شد: استفاده از محصولات سایپای کاشان و ترجیح دادن آن به سایر محصولات رقیبان، در حقیقت واریز سرمایه و سود حاصل از آن در جیب فرزندان خطه کاشان است.

وی معرفی سایپای کاشان به‌عنوان شرکت پیشرو در صنعت خودرو با تولید و عرضه انواع مدل‌های مورد علاقه مشتری و بهره‌وری بالا را از اهداف سایپا کاشان برشمرد.

به گفته وی، سیاستگذاری‌های شرکت سایپای کاشان موجب شده این شرکت در حال حاضر به‌عنوان بزرگترین شرکت خودرو سازی خارج از تهران مطرح باشد.

مدیر عامل شرکت سایپای کاشان در ادامه با اشاره به اینکه، بسیاری از کارشناسان صنعت خودروسازی معتقد بودند خارج از شهر تهران برای توسعه صنعت خودروسازی مناسب نیست، ابراز داشت: سایپای کاشان به‌عنوان یک شرکت موفق خارج از تهران نشان داد سراسر ایران اسلامی استعداد آن را دارد که صنایع مختلف در آن ایجاد شود.

آقامحمدی اضافه کرد: انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک، شهرستان کاشان شهر سایپای ایران شده و به درجه‌ بالاتری از توانمندی در این عرصه برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه 75 درصد از  پرسنل سایپای کاشان، از جوانان این شهرستان و یا مناطق اطراف کاشان از جمله  بادرود و نطنز هستند عنوان کرد: یک درصد پرسنل از اصفهان و 22 درصد از نیروهای شرکت نیز از نیروهای خارج از استان اصفهان هستند.

به گفته وی، بسیاری از دانش‌آموختگان برجسته دانشگاه‌های کاشان و کاشانی‌های کارآمد خارج از شهرستان جذب سایپا کاشان شده‌اند.

آقا محمدی یادآور شد: تمرکز زیادی روی نیروهای کارشناسی داشتیم و بهترین‌ها را انتخاب کردیم چون صنعتی که به‌عنوان صنعت هایتک مطرح است باید روی افرادی سرمایه‌گذاری کند که بتواند این سرمایه‌گذاری را پس بدهد.

وی با اشاره به افراد غیربومی شاغل در سایپای کاشان افزود: این افراد اغلب در شغل‌های بسیار تخصصی مشغول به کار هستند و یا افرادی هستند که همسری کاشانی داشته و یا کسانی هستند که قبل از راه‌اندازی شرکت در آن مشغول به کار بوده‌اند.

مدیر عامل شرکت سایپای کاشان تأکید کرد: سعی می‌شود نسل مدیران میانی سایپا کاشان که به‌طور عمده بومی هستند، تجربه لازم را در صنعت خودرو کسب کنند.

آقامحمدی در ادامه با اشاره به اینکه در انتخاب نیروهای سایپای کاشان سعی کردیم بهترین‌ها در این شهرستان را انتخاب کنیم، بیان داشت: درحال حاضر 3 هزار و 200 نفر بصورت مستقیم در شرکت مشغول به کار هستند و بیش از 2 هزار نفر پیمانکار نیز به طرق مختلف با این مجموعه همکاری دارند.

مدیرعامل سایپای کاشان، با بیان اینکه ایجاد چنین تکنولوژی و نگهداری از آن تنها با پول میسر نیست، اذعان داشت: آنچه نقش عمده و اساسی در امر نگهداری از چنین تکنولوژی را ایفا می‌کند، نیروی انسانی ماهر، تحصیلکرده، توانا، متعهد و دلسوز است که می‌تواند با ایجاد سرمایه‌گذاری و نگهداری از آن، کارآیی مناسبی عرضه کند.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول