اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سازمان فراگیر مشاوران جوان رئیس‌جمهور تاکید کرد

کنار گذاشتن روش‌های سنتی برای سرعت‌بخشی به تولید

خبرگزاری فارس: دبیر سازمان فراگیر مشاوران جوان رئیس‌جمهور گفت: استفاده از روش‌های سنتی و زمان‌بر سبب کند شدن چرخه تولید می‌شود لذا باید به سمت روش‌های جدید پیش برویم.

کنار گذاشتن روش‌های سنتی برای سرعت‌بخشی به تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل مجیدی ظهر امروز در نشست کمیته جوان و تولید ملی در استانداری البرز افزود: کشور با داشتن جوانانی خلاق و مستعد می‌تواند در تحقق شعار امسال بسیا موثر باشد.

وی ادامه داد: جوانان دارای نیروی توانمند و پرتحرکی هستند که با استفاده از این نیروها می‌توانیم چرخ‌های تولید را به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر سوق دهیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود بر رفع مشکلات بخش صنعت اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات بخش صنعت نیازمند کار کارشناسی و همچنین کار علمی است.

مجیدی خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های سنتی و زمان‌بر سبب کند شدن چرخه تولید می‌شود لذا باید روش‌های سنتی را کنار گذاشته و به سمت روش‌های جدید پیش برویم.

وی ادامه داد: برای اینکه در عرصه رقابت جهانی حرف اول را بزنیم باید بر روی دقایق و ثانیه‌ها برنامه‌ریزی کرده و با به روز کردن علوم خود در این عرصه نیز موفق باشیم.

مجیدی پیوند مشاوران جوان با بخش خصوصی را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مهم نقش اساسی در تحولات کشور دارد که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی استفاده از نیروی انسانی جوان، خلاق و تحصیل‌کرده در صنعت را مهم خواند و افزود: با استفاده از این نیروها علاوه بر به‌کارگیری علوم این قشر می‌توانیم صنعت را به سمت به روز شدن و توسعه سوق دهیم.

دبیر سازمان فراگیر مشاوران جوان رئیس جمهور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 91 گفت:‌ این شعار با استفاده از نیروهای جوان و خلاق محقق می‌شود.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول