اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان بیارجمند:

سیره ائمه اطهار(ع) بیش‌تر تبیین شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان بیارجمند گفت: تقویت شاخصه‏های اسلامی و دینی جوانان با تبیین سیره عملی ائمه اطهار(ع) امکان‏پذیر است.

سیره ائمه اطهار(ع) بیش‌تر تبیین شود

انسیه کریمی امروز به مناسبت فرارسیدن میلاد کوثر در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در بیارجمند اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز دشمن از راه‏های مختلفی مثل ماهواره، پیامک و فیلم سعی در اشاعه فرهنگ غرب و نفوذ شبهات دینی و فرهنگی در بین جوانان دارد، بسیج به عنوان پیشتاز عرصه فرهنگ اسلامی، دینی و ارزشی باید بر تلاش خود در مقابله به توطئه‏های دشمنان بیفزاید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی و مسافت طولانی مرکز حوزه تا پایگاه‏های فرومد و محدودیت‏ها و کاستی‏های منطقه،‌ تصمیم بر این شد که برنامه‏ها به صورت منطقه‏ای در طول سال اجرا شود، بنابراین امسال جشن میلاد کوثر به صورت متمرکز در فرومد برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان بیارجمند با بیان پیام بزرگداشت مقام زن هم‏زمان با ولادت حضرت زهرا(س) گفت: پاره تن حضرت رسول(س) کامل‏ترین اسوه و الگوی حیا و عفاف و حجاب است و در شرایط سخت و طاقت‏فرسای جنگ‏ها نیز این حجاب و عفاف را رعایت کرد.

کریمی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در ابعاد دیگر مانند تربیت فرزندان، همسرداری نیکو و دفاع از ولایت الگوی کاملی برای تمام زنان عالم است.

وی بیان کرد: پیام نام‏گذاری روز ولادت حضرت زهرا(س) به نام روز مادر این است که تمام زنان عالم با تأسی به آن حضرت و پیروی از ایشان به جایگاه و مقام والای خویش دست یابند و بدانند که مشکلات نمی‏تواند مانعی برای پیشرفت و تعلیم و تعلّم باشد، چرا که حضرت فاطمه(س) این موضوع را به اثبات رسانده است.

مسئول بسیج جامعه زنان بیارجمند گفت: اجرای جشن میلاد کوثر در پایگاه‏ها و گروه‏های مقاومت تابعه، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال و کوه‌پیمایی و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی ناحیه‏ای و استانی از برنامه‏های بزرگداشت روز ولادت حضرت زهرا(س) در بیارجمند است.

کریمی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی "روح‏الله" از جملات و سخنان حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‏ای،‌ جمع‏آوری خاطرات زنان ایثارگر و غبارروبی مزار مادران شهدا از دیگر برنامه‏هایی بوده که در سطح پایگاه‏ها برگزار می‏شود.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول